2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/10/2019 4:30 μμ - 6:30 μμ Export event
Δράση "Μαζί" - «Γνωριζόμαστε παίζοντας»

Δράση "Μαζί" - «Γνωριζόμαστε παίζοντας»

Φιλιππιάδα Πρεβέζης, 10/10/2019, Δράση "Μαζί"

Δράση "Μαζί"

«Γνωριζόμαστε παίζοντας»

Φιλιππιάδα Πρεβέζης, 10/10/2019

(Ομάδα Α’)

ΓΕΛ Ελεούσας  Ιωαννίνων και πρόσφυγες από τη Δομή Φιλοξενίας Προσφύγων Φιλιππιάδας  

Εμψυχώτρια: Ρίζου Αφροδίτη

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κονετάς Δημήτρης, Κούτη Βαρβάρα, Παγώνη Μαγδαληνή,  Ζαφειροπούλου Μαρία, Ελένογλου Ελένη
ΣΕΠ: Σόνια Βλάχου

Τόπος: ΚΠΕ Ζηρού Ν. Πρεβέζης

Διάρκεια: 2 ώρες, 16.30 - 18.30

Παίρνουν μέρος: 34  μαθητές 16-18 ετών από Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία, Λιθουανία, Τουρκία, 7 εκπαιδευτικοί και  12 μαθητές πρόσφυγες  (ομάδα Α) 

Το εργαστήριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο Erasmus+. Το σχέδιο εντάσσεται στις «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229», του Τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης, Erasmus+ 2018. Η διετούς διάρκειας συνεργασία αφορά τα σχολεία:
ΓΕΛ Ελεούσας  «Κωνσταντίνος Ασώπιος» , Ελλάδα - Lycée Honoré BARADAT,  Γαλλία -  Istanbul Büyüksehir Sehit Serife Baci Çok Programli Anadolu Lisesi, Τουρκία -  Elektrenu "Versmes" gimnazija, Λιθουανία  - Lycée général et techno Saint-Exupéry,   Γαλλία  -  IPSSCTS "L.MILANI, Ιταλία


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους.

Print