2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/11/2016 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Αθήνα, 26/11/2016, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Βέρα Λάρδη, Ηρώ Ποταμούση

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

«Μονόλογοι από το Αιγαίο» 

 

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Αθήνα, 26/11/2016
Διάρκεια:
 4 ώρες.
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Εμψυχώτριες: Βέρα Λάρδη, Ηρώ Ποταμούση

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ: 20

Σύντομη περιγραφή: Βέρα Λάρδη, ηθοποιός, εκπαιδεύτρια ενηλίκων, Ηρώ Ποταμούση, κοινωνιολόγος, θεατροπαιδαγωγός 
Τον Μάιο –Ιούλιο 2016 το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και την ΜΚΟ Πράξις πραγματοποίησαν τη δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο», με στόχο την καταγραφή των ιστοριών ασυνόδευτων εφήβων. Το εργαστήρι, αξιοποιώντας το υλικό που προέκυψε από την παραπάνω δράση στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και των δικαιωμάτων των προσφύγων ειδικότερα και στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, που μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό προγραμμάτων ή μαθημάτων με ανάλογη θεματολογία. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς και συντονιστές ομάδων νέων. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια (ιδανικά φόρμα και αθλητικά παπούτσια), ώστε να μπορούν να κινηθούν άνετα στο χώρο και το πάτωμα.

Η Βέρα Λάρδη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε θεατρολογία και ιστορία τέχνης στην Αγγλίας και υποκριτική στην Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Εκπαιδεύεται στο ψυχόδραμα.  Ασχολείται με το θέατρο Playback και την εκπαίδευση ενηλίκων συντονίζοντας  θεατροπαιδαγωγικά εργαστήρια. Έχει συνεργαστεί με φορείς όπως τις ΠΔΕ Αθηνών και Βορείου Αιγαίου, το ΚΕΘΕΑ, το Station Athens, το περιοδικό δρόμου “Σχεδία”,  το Θεατροδρόμιο Ναυπλίου, την ΕΣΗΕΑ κ.α. Είναι συνδημιουργός  του project “GR Refugees” όπου έχει σαν στόχο την κατανόηση του σύμπλοκου θέματος της προσφυγικής κρίσης και την επαφή με όσο το δυνατό περισσότερους εμπλεκόμενους ρόλους. Το Project συμπεριλαμβάνει έρευνα πεδίου στη Λέσβο (συνεντεύξεις με κατοίκους, πρόσφυγες, τοπικούς φορείς, ΜΚΟ, δημοσιογράφους κ.α.), εθελοντική εργασία στην πρώτη υποδοχή προσφύγων, συμμετοχή σε καλλιτεχνικές δράσεις (Το ταξίδι του πρόσφυγα-Φεστιβάλ Αθηνών, The Dome Experience- Biennale Αθήνας, Μεσάζοντες- Station Athens), εργαστήρια με εκπαιδευτικούς (ΠΔΕ Λέσβος, ΠΔΘΕ) κ.α.  Συνεργάστηκε στη δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο» του προγράμματος “κι αν ήσουν εσύ” του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση  σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για του πρόσφυγες. Εργάζεται στην ΜΚΟ Αρσις ως φροντίστρια στο relocation scheme της Αθήνας συνεχίζοντας το ταξίδι της κατανόησης του ακατανόητου.

Η Ηρώ Ποταμούση είναι απόφοιτη του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και του Κέντρου Καλλιτεχνικής και του Εργαστηρίου Δημιουργικής Εκπαίδευσης «ΑΝΙΜΑ». Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο University of Warwick της Μ. Βρετανίας, όπου και ασχολήθηκε ερευνητικά με τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα (TiE programmes). Έχει παρακολουθήσει και έχει εκπαιδευτεί στα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΜΚΟ Synergy Group στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε θεματικές ενότητες Δυναμικής και λειτουργίας ομάδας, Επικοινωνία, Ηγεσία και Παρακίνηση. Υπήρξε μέλος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2008-2011). Εργάζεται ως Κοινωνιολόγος σε σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το 2015. Από το 2008 ασχολείται με τη δημιουργία και την εμψύχωση εκπαιδευτικού συνοδευτικού υλικού σε παιδικές και εφηβικές παραστάσεις (ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου/Δ.Αβδελιώδης, Θέατρο Επί Κολωνώ/Μ.Παπαδημητρίου, Θέατρο του Νέου Κόσμου/Τζ. Κακουδάκη κα.) Ως επιμορφώτρια και θεατροπαιδαγωγός έχει εμψυχώσει εργαστήρια παιδιών, εφήβων και εκπαιδευτικών και έχει συμμετάσχει σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα που προσεγγίζουν κοινωνικά ζητήματα μέσω του θεάτρου σε συνεργασία με οργανισμούς όπως το Πανεπιστήμιο Αθηνών/Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα «Στον Κόσμο του», την ΜΚΟ Ance /«Talk about my generation: Φεστιβάλ Μεταναστών 2ης Γενιάς», το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση /«Παίζοντας τις ιστορίες του κόσμου για να αλλάξουμε τον κόσμο: ένα πρόγραμμα για τα δικαιώματα του παιδιού και την οικολογική συνείδηση», το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες /«Κι αν ήσουν εσύ; Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες», «Μονόλογοι από το Αιγαίο».

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print