2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/8/2024 5:30 μμ Export event
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Χιλιομόδι Κορινθίας 24/8/2024 πιλοτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Κατερίνα Αλεξιάδη

Το Πρόγραμμα «TMP - Theater Makes Politics»

Χιλιομόδι Κορινθίας 24/8/2024, 5.30μμ-8.30μμ

Συμπληρωματικό/απογευματινό εργαστήριο ενηλίκων

Εμψύχωση Κατερίνα Αλεξιάδη

 

Το πρόγραμμα «Theater Makes Politics» ΤΜΡ (Erasmus+ 2022-2025) διερευνά πώς το θέατρο μπορεί να επιδράσει στην πολιτική σκέψη και στάση των σύγχρονων ευρωπαϊκών κοινωνιών. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός του προγράμματος είναι να ενδυναμώσει και να ενθαρρύνει τις εκπαιδ*εύτριες νέων (youth workers) να ενσωματώσουν μεθόδους στην εργασία τους, που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν αντιδημοκρατικές συμπεριφορές, όπως ο ρατσισμός, ο εθνικισμός, η μισαλλοδοξία και ο θρησκευτικός φονταμενταλισμός, σε όλες τους τις μορφές. Επιπλέον, στοχεύει να εμπλουτίσει το σύνολο των διαθέσιμων μεθόδων και εργαλείων, για τις παραπάνω έννοιες, με τεχνικές από τον  χώρο της παιδαγωγικής του θεάτρου και άλλων παραστατικών τεχνών. Το ΤΜΡ υλοποιείται στην Ελλάδα από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ). Οι εταίροι είναι -Bundesverband Theaterpädagogik e.V., (BUT), Germany (Project Coordinator), -La Transplanisphere (LT), France, -Hellenic Theatre/Drama & Education Network (TENet-Gr), Greece, -Ex-Quorum - Associação de Divulgação de Eventos Culturais (EQ), Portugal, -Centre for Intercultural Dialogue Association, (CID), Republic of North Macedonia, -Stadt Theatre Dortmund (STD), Germany. Περισσότερα ΕΔΩ

 

Ο σκοπός του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι να διερευνήσει τις έννοιες του ρατσισμού, του λαϊκισμού, του ακροδεξιού εξτρεμισμού και της ρητορικής κατά των προσφύγων, να αναρωτηθούν οι συμμετέχ*ουσες πως αντιλαμβάνονται οι ίδι*ες τις έννοιες αυτές, καθώς και να διερευνήσουν την οπτική γωνία των άλλων.

Στην προσπάθεια αυτή οι συμετέχ*ουσες:

  • θα αναγνωρίσουν τον εαυτό τους στο εδώ και στο τώρα
  • θα διερευνήσουν τις αντιλήψεις των άλλων
  • θα αναγνωρίσουν και θα συσχετιστούν με τις έννοιες
  • θα μοιραστούν ντοκουμέντα από τη σύγχρονη πραγματικότητα
  • θα δημιουργήσουν καλλιτεχνικές συνθέσεις

Η Κατερίνα Αλεξιάδη έχει οργανική θέση ως φιλόλογος στο Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Από τον Σεπτέμβριο του 2014 μέχρι τον Αύγουστο του 2019 εργάστηκε στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων. Είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Θεατρολογία – Μουσικολογία) και του Μεταπτυχιακού της Πολιτιστικής Διαχείρισης του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Είναι απόφοιτος του Διετούς Επαγγελματικού Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής C. ORFF της Σχολής Μωραΐτη. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού, αρμονίας της μουσικής και κλασικού και σύγχρονου χορού. Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις εμπνευσμένες από τις τραγωδίες του Ευριπίδη Τρωάδες, Βάκχες, Μήδεια, με την ομάδα Θεάτρου Οψ της Κατερίνας Παπαϊακώβου και σε παραστάσεις χορού. Έχει εργαστεί με θεατρικές ομάδες παιδιών και έχει διοργανώσει παραστάσεις. Έχει συμμετάσχει ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής και ως εισηγήτρια σε διεθνή συνέδρια. Είναι μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας «Το Σκασιαρχείο» και συμμετείχε ως επιμορφώτρια στο Πιλοτικό Πρόγραμμα εφαρμογής της Παιδαγωγικής Freinet. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο. Από το 2018 έως σήμερα είναι συντονίστρια και επιμορφώτρια του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Print