2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/11/2020 5:00 μμ - 8:00 μμ Export event
«Το όνομά μου είναι … δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι … δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 3/11/2020 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

«Το όνομά μου είναι … δικό μου!»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Διαδικτυακά, Τρίτη 3/11/2020

Ώρες: 17:00-20:00

Επιμορφωτικό σεμινάριο «Το όνομά μου είναι …δικό μου!», για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Σχεδιασμός: Τζένη Καραβίτου, 
Διαδικτυακός Σχεδιασμός-Προσαρμογή: Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Επιμορφώτριες: Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγωγός & Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, δασκάλα, φιλόλογος

Δωρεάν για μικρό αριθμό εκπαιδευτικών (ως 20)
Προτεραιότητα σε εκπαιδευτικούς μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου
Τι υπάρχει μέσα σε ένα όνομα; Ποιες ιστορίες και ποια πολιτισμικά στοιχεία συνδέονται με το όνομά μας; Πώς μπορεί να γίνει το όνομά μας αφορμή να αφηγηθούμε αυτές τις ιστορίες και να τις μοιραστούμε με την ομάδα, για να γνωριστούμε καλύτερα και να ανακαλύψουμε τα νήματα που μας συνδέουν; Πώς μπορούμε να εκφράσουμε τη δημιουργικότητά μας «παίζοντας» με το όνομά μας;
Με αφετηρία ένα ποίημα του Παλαιστίνιου ποιητή Μαχμούντ Νταρουίς, το εργαστήριο χρησιμοποιεί δραστηριότητες γραφής και θεατρικές τεχνικές, μέσα από τα οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιουργούν δικό τους, πρωτότυπο υλικό που μπορεί να αξιοποιηθεί με ποικίλους τρόπους στην τάξη.

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Κυριακή 01/11/20 στη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ  και θα ειδοποιηθούν μέχρι τη Δευτέρα 02/11/20, όταν και θα τους σταλεί η ηλεκτρονική διεύθυνση συμμετοχής στην πλατφόρμα ZOOM.

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
- να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
- να έχουν διασφαλίσει έναν ελεύθερο χώρο, στον οποίο θα μπορούν να συγκεντρωθούν
- να έχουν μαζί τους....κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικά Σημειώματα

Η Τζένη Καραβίτου είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στο University of Essex και στο Royal Holloway University of London. Ιδρυτικό και ενεργό μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ). Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων του, συμμετείχε από το 2015 στο «κι αν ήσουν εσύ;»: ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων», ως εμψυχώτρια μαθητικών ομάδων, επιμορφώτρια, περιφερειακή συντονίστρια Β. Ελλάδος και σύμβουλος επιμορφωτικών δράσεων. Μέλος της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης, η οποία δημιούργησε εθελοντικά το ψηφιακό έργο «Πολύτροπη Γλώσσα», για τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2011 –σήμερα). Έχει γράψει μεταξύ άλλων: Young Theatre Voices 2007: Ancient myths and contemporary life, Το Πορτοκάλι με την Περόνη-Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (μέλος της συγγραφικής ομάδας), «… κι εμείς καλύτερα: 33 «Καλλιτεχνικά» παραμύθια» (επιμέλεια) . Μεταφράσεις: Καφέ Σωκράτης: Νέα Γεύση φιλοσοφίας του Κρίστοφερ Φίλιπς (Κέδρος), Να σκέφτεσαι τους άλλους: δώδεκα ποιήματα του Παλαιστίνιου ποιητή Μαχμούντ Νταρουίς (Νήσος και ΠΔΘΕ) κ.ά.

Η Ειρήνη Μαρνά είναι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Νηπιαγωγών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1995-1999) με Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο Ηνωμένο βασίλειο, University of Exeter (2000-2001), MA in Applied Drama και στη Γαλλία, DEA, Etudes Theatrales (2003-2004) Universite de la Sorbonne Nouvelle-Paris III. Έχει συμμετάσχει σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα (ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής, Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης), έχει οργανώσει σεμινάρια εκπαιδευτικού δράματος, γραφής και αφήγησης παραμυθιών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εμψυχώνει ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες ενηλίκων και σκηνοθετεί τις θεατρικές τους παραστάσεις (Αμφιροές, Οι Ρίζες μας, Ανω Θρώσκω). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια αφήγησης παραμυθιών στην Ελλάδα και στη Γαλλία. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Από το 2012 υπηρετεί, σε θέση προϊσταμένης, στο Νηπιαγωγείο Αλιστράτης, του νομού Σερρών. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και από το 2016 είναι εμψυχώτρια και επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα και διετέλεσε τοπική Συντονίστρια του προγράμματος στο νομό Δράμας (2017-2020). 

Η Αντιγόνη Τσαρμποπούλου είναι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ και της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ, με μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαιδευτικού δράματος και εργαστήρια για το θέατρο και τις παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και μαθήματα θεάτρου στο Εργαστήριο Υποκριτικής και Θεατρικής Έκφρασης της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης» Θεσσαλονίκης. Έχει πάρει μέρος στον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς και στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού. Ενδεικτικά: Σκυταλοδρομία Ανάγνωσης ΕΚΕΒΙ, Υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας Α΄και Β΄Γυμνασίου, Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων Θράκης, ΕΚΠΑ, Ψηφιακός Φάκελος ΕΚΕΒΙ: Ο ξένος, εικόνες του άλλου στη λογοτεχνία, Ψηφιακά σενάρια ΠΡΩΤΕΑΣ και Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα & τη γλωσσική εκπαίδευση: Εξερευνώ τις ιστορίες,  http://www.e-istories.gr/, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και από το 2016 είναι εμψυχώτρια, επιμορφώτρια και περιφερειακή συντονίστρια Β.Ελλάδας στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Εργάζεται ως δασκάλα στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Περιφερειακός Συντονισμός Νότιας Ελλάδας και Νησιών Αιγαίου: Νικολέττα Δημοπούλου nikolettadimopoulou@gmail.com, Κατερίνα Αλεξιάδη katerina.alexiadi@gmail.com

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print