2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
Αναζητώντας την Νεφελοκοκκυγία

Αναζητώντας την Νεφελοκοκκυγία

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Μάρω Λιάτσου

«Αναζητώντας την Νεφελοκοκκυγία»

Μάρω Λιάτσου, θεατρολόγος, θεατροπαιδαγωγός, εργαστηριακή συνεργάτης Τ.Ε.Ι. Αθηνών, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Ο Πεισθέταιρος και ο Ευελπίδης εγκαταλείπουν για πάντα την πόλη τους και ψάχνουν για την ιδανική πολιτεία, μια πολιτεία «μαλακή σαν χαλί από μαλλί απαλό». Μια πολιτεία όπου δε χρειάζονται χρήματα, δε λέγονται ψέματα, δε γίνονται δίκες, δεν υπάρχουν κόλακες, νομοθέτες, παρείσακτοι. Οι Όρνιθες είναι ένα έργο που θα μπορούσε να γίνει μια εντυπωσιακή σχολική θεατρική παραγωγή. Παράλληλα όμως, το ίδιο το κείμενο δίνει πολύτιμο υλικό για προβληματισμό. Οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν έννοιες όπως η φυγή, η κοινωνική διαφθορά, η ουτοπία αλλά και το όραμα. Έχουμε πραγματικά τη δύναμη να αλλάξουμε τον κόσμο γύρω μας; Μπορούμε να ορίσουμε τη ζωή μας; Ποια είναι η δική μας Νεφελοκοκκυγία;
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου θα επιχειρήσουμε να ασχοληθούμε τόσο με το περιεχόμενο όσο και με τη σκηνική μορφή που θα μπορούσε να πάρει το συγκεκριμένο κείμενο. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διερευνήσουν τις έννοιες και τα νοήματα του έργου μέσα από τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος. Επίσης, θα πειραματιστούμε με τη θεατρική φόρμα και θα αναζητήσουμε τρόπους σκηνικής παρουσίασης κάποιων βασικών σκηνών του έργου. Τέλος, θα επισημάνουμε τις γνωστικές περιοχές του αναλυτικού προγράμματος σπουδών στο δημοτικό σχολείο με τις οποίες μπορεί να συνδεθεί η διδασκαλία της συγκεκριμένης αρχαίας κωμωδίας. Στόχος του εργαστηρίου είναι να εστιάσει στην εκπαιδευτική αξία της θεατρικής αγωγής στο σχολείο, μεταφέροντας το ενδιαφέρον στη διαδικασία και όχι αποκλειστικά στο τελικό προϊόν, δηλαδή στην παράσταση. Το εργαστήριο βασίζεται σε διαθεματικό σχέδιο εργασίας (project) που σχεδιάστηκε για να εφαρμοστεί στο 1ο και 6ο Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία Γαλατσίου το σχολικό έτος 2007-2008. Απευθύνεται σε δασκάλους, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς και γενικά εκπαιδευτικούς που αναζητούν εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας ενός θεατρικού κειμένου. Καλό θα ήταν οι συμμετέχοντες να έχουν διαβάσει μία μετάφραση των Ορνίθων.

Print