2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/4/2018 10:00 πμ - 12:00 μμ Export event
Δράση "Μαζί"

Δράση "Μαζί"

Ιωάννινα, 26/4/2018, Δράση "Μαζί", 9ο ΔΣ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων

Δράση "Μαζί"

 

Ιωάννινα, 26/4/2018

Τόπος: 9ο ΔΣ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
Τάξεις: Γ' & Δ'

Όνομα θεατροπαιδαγωγού: Βίκυ Βάββα

Βοηθός: Κονετάς Δημήτρης

Εκπαιδευτικοί: Ευρυδίκη Ζώνιου, Εβελίνα Τσιάρα

Το 9ο Δημοτικό σχολείο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης έχει συνολικά 120 μαθητές εκ των οποίων 51 είναι αλλοδαποί: 30 Σύριοι, 15 Αφγανοί και 6 από διάφορες εθνικότητες (Κίνα κλπ). Εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων οι αλλοδαποί μαθητές είναι πρόσφυγες.

Μέσα από το παιχνίδι, επιδιώχτηκε να γνωριστούν οι μαθητές, να επικοινωνήσουμε να εκφραστούμε λεκτικά και μη λεκτικά, να συνδεθούμε, να διευρύνουμε τα όρια της αποδοχής του άλλου.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους.

Print