2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/7/2009 12:00 μμ - 27/7/2009 11:00 πμ Export event
Δραστηριότητες και τρόποι εξοικείωσης εκπαιδευτικών και μαθητών γύρω από τις βασικές έννοιες της οπτικοακουστικής έκφρασης

Δραστηριότητες και τρόποι εξοικείωσης εκπαιδευτικών και μαθητών γύρω από τις βασικές έννοιες της οπτικοακουστικής έκφρασης

Σπέτσες, 21-27/7/2009, Εργαστήριο, Μένης Θεοδωρίδης, Μαρία Λεωνίδα


 

8η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες 2009
& 3η Κατασκήνωση Νέων "Νεανικές Θεατρικές Φωνές 2009"
«Σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία: απεικονίσεις και συνθέσεις»


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: «Δραστηριότητες και τρόποι εξοικείωσης εκπαιδευτικών και μαθητών γύρω από τις βασικές έννοιες της οπτικοακουστικής έκφρασης»
Μένης Θεοδωρίδης, σκηνοθέτης, παιδαγωγός,
Μαρία Λεωνίδα, σκηνοθέτης κινηματογράφου

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που αναζητούν προτάσεις για ένα συστηματικό πλαίσιο άσκησης δεξιοτήτων οπτικοακουστικής έκφρασης και ανάπτυξης μιας σφαιρικής οπτικοακουστικής συνείδησης, ώστε να είναι σε θέση να τις συνδυάζουν με τις εκάστοτε ανάγκες των γνωστικών αντικειμένων που επεξεργάζονται μέσα στην τάξη τους. Θα εστιάσουμε στους στόχους που η οπτικοακουστική παιδεία θέτει για τους μαθητές κάθε βαθμίδας, διανύοντας βιωματικά τις πιο σημαντικές δραστηριότητες οπτικοακουστικής παιδείας που μπορεί κανείς να εφαρμόσει στο ελληνικό σχολείο σήμερα. Κατά την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων αυτών, ο εκπαιδευτικός εξοικειώνεται με την οπτικοακουστική έκφραση μαζί με τα παιδιά. Για το επίπεδο μάλιστα της επιδιωκόμενης εισαγωγικής εξοικείωσης των μαθητών με την οπτικοακουστική έκφραση, ο εκπαιδευτικός δεν είναι καν απαραίτητο να έχει εξειδικευτεί σε θέματα κινηματογράφου.

Ο Μένης Θεοδωρίδης είναι σκηνοθέτης ειδικευμένος στη χρήση των οπτικοακουστικών μέσων στην εκπαίδευση. Στο πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ – Εκπαίδευση και Πολιτισμός» (πιλοτικό πρόγραμμα για την Αισθητική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση) είναι υπεύθυνος του εργαστηρίου οπτικοακουστικής έκφρασης και συντονιστής της ομάδας σχεδιασμού του εκπαιδευτικού υλικού (1994 – σήμερα). Είχε την ευθύνη του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και της συγγραφής των συνοδευτικών εντύπων για το πρόγραμμα «ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ;» (Γνωριμία με τον Κινηματογράφο) του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (ΥΠΠΟ) για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (ΥΠΕΠΘ) (σειρά εντύπων, 1998 – 2001) καθώς και των εντύπων που συνόδευαν τις προβολές ταινιών για σχολεία, του Διεθνούς Φεστιβάλ Οικολογικού Κινηματογράφου, ECOFILMS στη Ρόδο 2005, 2006 και 2008. Από το 1984 εργάζεται στην ΕΡΤ ως σκηνοθέτης.

Η Μαρία Λεωνίδα γεννήθηκε στην Αθήνα και εργάζεται ως σκηνοθέτης. Σπούδασε Ιστορία, Ιστορία της Τέχνης και Κινηματογράφο. Έχει σκηνοθετήσει πολλά ντοκιμαντέρ σε συνεργασία με την ΕΡΤ, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, τη Γερμανική Τηλεόραση ZDF/3SAT, την EBU, εφαρμογές που συνδυάζουν γραφιστική και διαδραστικότητα καθώς και συνεργασίες για θεατρικές παραστάσεις. Η τελευταίες της ταινίες είναι «Η Πρώτη μου φορά» (52’) που έκανε πρεμιέρα στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και οι «Οι δικοί μου Ολυμπιακοί» και «Ο καλύτερος φίλος» που παίζονται στη νεανική ζώνη σε 16 χώρες της Ευρώπης. Παράλληλα με τη σκηνοθεσία από το 2002 διδάσκει video και οπτικοακουστικά σε παιδιά, νέους και ενήλικες μέσα από το Πρόγραμμα Μελίνα αλλά και σε πολλές διοργανώσεις φορέων τόσο στη Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Την ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι τρόποι που χρησιμοποιείται τόσο η κινούμενη όσο και η ακίνητη εικόνα από ερασιτέχνες για να καταγράψουν το περιβάλλον και τις εμπειρίες τους. Είναι ιδρυτικό μέλος της μη κερδοσκοπικής Εταιρείας «Καρπός» με στόχο τις ίσες ευκαιρίες στην έκφραση και το διαπολιτισμικό διάλογο με χρήση των νέων τεχνολoγιών.

Print