2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 23/10/2017 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event
Εργαστήριο για μαθητές - "Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Εργαστήριο για μαθητές - "Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Τρίκαλα, 23/10/2017, Εργαστήριο για μαθητές, Νηπιαγωγείο Μεγάλων Καλυβίων

"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί: απόπειρες προσέγγισης του «Άλλου»"

Τρίκαλα, 23/10/2017

στο Νηπιαγωγείο Μεγάλων Καλυβίων .

 

Εμψυχώτρια: Αντονέλλα Χήρα Ελένη Ποζιού,

Βοηθοί: Λίνα Μαργώνη, Σια Φαράκη .

Εκπαιδευτικός: Γιώτα Καραστογιάννη.

Παίρνουν μέρος: 17 μαθητές 


Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Γενικοί στόχοι: Η ενίσχυση και ανάπτυξη της δημιουργικής ικανότητας των παιδιών ώστε:
α) να διευρύνουν τους κώδικες επικοινωνίας τους,
β) να παίξουν, να εκφραστούν και να ψυχαγωγηθούν με το Θεατρικό Παιχνίδι το οποίο προσφέρει ένα σταθερό πλαίσιο επικοινωνίας, αποδοχής και συνεργασίας χωρίς ανταγωνισμό και αντιπαλότητα,
γ) να παρουσιάσουν τις δικές τους «ιστορίες» με τη μορφή σκηνικών δρώμενων που θα προκύψουν από την προσπάθεια να συντονιστούν περισσότερα «ΕΓΩ», ώστε από κοινού να φέρουν ένα αποτέλεσμα μέσω μιας διαδικασίας σύνθεσης που εξελίσσεται στο ΕΜΕΙΣ… 

Το πρόγραμμα διαπραγματεύεται το θέμα της ενότητας, της επικοινωνίας, της αποδοχής και της σημασίας του «Εμείς-Μαζί» και ειδικότερους στόχους έχει: 

  • να προσεγγίσει εναλλακτικούς κώδικες επικοινωνίας,
  • να προκαλέσει τα παιδιά να προβούν σε πολλαπλές ταξινομήσεις,
  • να ενισχύσει πολύπλευρα το συντονισμό που αποτελεί προϋπόθεση οργάνωσης της σκέψης,
  • να εμπλέξει τα παιδιά στην παραγωγή «μύθου»,
  • να παροτρύνει, μέσα από διαφορετικά ερεθίσματα, τους παίκτες να ενεργοποιήσουν τη συμβολική τους σκέψη ώστε να ενισχυθεί η δημιουργική φαντασία,
  • να ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και την αποδοχή.

Ο σχεδιασμός του εργαστηρίου έγινε από τη Μαντώ Κουρετζή και το Στέλιο Βγαγκέ.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print