2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2004 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event
Η Κάθοδος της Θεάς στον Κάτω Κόσμο

Η Κάθοδος της Θεάς στον Κάτω Κόσμο

Αθήνα, 14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Άννα Αλιφραγκή

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

"Η Κάθοδος της Θεάς στον Κάτω Κόσμο"
Άννα Αλιφραγκή
, φιλόλογος, σύμβουλος ψυχικής υγείας.

Εργαστήριο αυτογνωσίας βασισμένο στο σουμεριακό μύθο της θεάς Ινάνα. "Ο μύθος αυτός είναι σουμεριακός και χρονολογείται γύρω στο 3.800π.Χ. Η θεά της γονιμότητας Ινάννα αποφασίζει να κατέβει στον Κάτω Κόσμο, όπου σκοτώνεται από την αδελφή της Ερέσκιγκαλ, τη θεά του Κάτω Κόσμου. Όμως η ακόλουθος της Ινάννα καταφέρνει να της στείλει την τροφή της ζωής και το νερό της ζωής για να αναγεννηθεί. Στο εργαστήριο θα γίνει η ανάγνωση του μύθου. Έπειτα τα μέλη της ομάδας θα συνθέσουν ένα εικαστικό έργο με θέμα μια εικόνα από το μύθο και θα μιλήσουν για τις εικόνες τους στην ομάδα. Θα έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν από την ακρόαση του κειμένου και να τα μοιραστούν με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Ο στόχος του εργαστηρίου είναι να παρουσιαστεί ένας βιωματικός τρόπος επεξεργασίας ενός λογοτεχνικού κειμένου.

Print