2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 16/12/2000 11:30 πμ - 2:00 μμ Export event
Η μουσική στον ευρωπαϊκό ποιητικό και θεατρικό λόγο: Ο ρόλος και η συνδρομή της στο εκπαιδευτικό θέατρο. Απλές τεχνικές σύνθεσης & μελοποίησης κειμένων στα πλαίσια του σχολείου

Η μουσική στον ευρωπαϊκό ποιητικό και θεατρικό λόγο: Ο ρόλος και η συνδρομή της στο εκπαιδευτικό θέατρο. Απλές τεχνικές σύνθεσης & μελοποίησης κειμένων στα πλαίσια του σχολείου

Αθήνα, 16/12/2000, Εργαστήριο Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2000, Σμαρώ Γρηγοριάδου

1η Διεθνής Συνδιάσκεψη
για το ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

15-16-17 Δεκεμβρίου 2000

«Αναζητώντας τη θέση του θεάτρου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση»


Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΛΟΓΟ: Ο ρόλος και η συνδρομή της στο εκπαιδευτικό θέατρο. Απλές τεχνικές σύνθεσης – μελοποίησης κειμένων στα πλαίσια του σχολείου.
Σμαρώ Γρηγοριάδου, Μουσικός

Με απλές μουσικές ασκήσεις και αυτοσχεδιασμούς θα επιχειρήσουμε τη βιωματική μας εξοικείωση με τα τρία θεμελιώδη στοιχεία της μουσικής, δηλαδή την κίνηση, το ρυθμό και τη μελωδία. Κατόπιν θα μελετήσουμε με ποια τεχνική μελοποιείται μια λέξη, ένας στίχος ή ένα ολόκληρο χορικό. Θα δούμε πώς θα επενδύαμε μουσικά ένα θεατρικό δρώμενο ή πώς θα φτάναμε ακόμα και σε μια πρωτότυπη σύνθεση μιας παράστασης στα πλαίσια του σχολείου, χωρίς εμείς ή οι μαθητές να διαθέτουμε απαραίτητα εξειδικευμένες γνώσεις ή κλίσεις.


 

Print