2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
Θέατρο/Δράμα και παιχνίδια με στόχο τη συνεργασία και την εκπαίδευση για την ειρήνη

Θέατρο/Δράμα και παιχνίδια με στόχο τη συνεργασία και την εκπαίδευση για την ειρήνη

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Tintti Karppinen

«Θέατρο/Δράμα και παιχνίδια με στόχο τη συνεργασία και την εκπαίδευση για την ειρήνη»

Tintti Karppinen, δασκάλα θεάτρου/δράματος, Φιλανδία

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών-Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Σε αυτό το εργαστήριο θα μελετήσουμε, μέσα από βιωματικές ασκήσεις, τη δημιουργικότητα και τη φιλοσοφία των θεατρικών παιχνιδιών. Θα αξιολογήσουμε παραδοσιακά και πολύ γνωστά παιχνίδια και θα τα προσαρμόσουμε στις νέες συνθήκες: το σύγχρονο θέατρο/δράμα, την επικοινωνία και την εκπαίδευση για την ειρήνη. Πώς συνεργαζόμαστε σε μια ομάδα όταν υπάρχουν τόσες προσωπικότητες, τόσοι τρόποι ζωής, αξίες, διαφορετική πολιτισμική προέλευση κ.λπ.; Όταν διαλέγουμε τα παιχνίδια για ζέσταμα, πρέπει να έχουμε υπόψη μας άλλα, δευτερεύοντα θέματα που διδάσκουν με τον τρόπο που παίζονται. Θα παρουσιάσω διάφορα παιχνίδια που έχω δημιουργήσει ή αναπτύξει, με στόχο να βοηθήσω τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν το δικό τους υλικό και πηγές παιχνιδιών. Μέσα από τις ασκήσεις θα μελετήσουμε πώς ξεκινάνε οι διαμάχες και πώς μπορούμε να ελέγξουμε τις πράξεις μας και τις συνέπειές τους, βλέποντάς τες όμως από την πλευρά του συνεργάτη μας. Πολλές από τις αξίες στις οποίες πιστεύουμε εμείς οι ενήλικοι έχουν την αρχή τους στα παιδικά μας παιχνίδια. Πάρα πολλά παιδιά και ενήλικοι δεν μπορούν πια να παίξουν, τουλάχιστον όχι με την αρχική σημασία της λέξης. Αντιλαμβάνονται τα παιχνίδια ως πραγματική μάχη, στην οποία η «νίκη» έχει μεγαλύτερη σημασία από το ίδιο το κοινωνικό γεγονός: τη συνεργασία και τη διασκέδαση. Τα περισσότερα παιχνίδια μας διδάσκουν πόσο σημαντικό είναι να γινόμαστε όλο και καλύτεροι, δυνατότεροι, πιο γρήγοροι ή πιο έξυπνοι από τους άλλους. Αλλά πιο σημαντικό είναι να μάθουμε τη χαρά του παιχνιδιού και της δημιουργίας μαζί με άλλους. Τα θεατρικά παιχνίδια μας βοηθούν να πούμε τη δική μας ιστορία και να την μοιραστούμε με άλλους νιώθοντας ασφάλεια και σεβασμό. Μπορούμε να εκφράζουμε απόψεις, σκέψεις, συναισθήματα και αξίες ζωής. Κυρίως όμως να μαθαίνουμε να ζούμε ειρηνικά με ανθρώπους που έχουν διαφορετικές αξίες ή απόψεις από εμάς.

Print