2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event
Λόγος, κίνηση, εικόνα, μουσική: σύνθεση, διάδραση στη θεατρική πράξη

Λόγος, κίνηση, εικόνα, μουσική: σύνθεση, διάδραση στη θεατρική πράξη

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Αποστολία Παπαδαμάκη

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Λόγος, κίνηση, εικόνα, μουσική: σύνθεση, διάδραση στη θεατρική πράξη

Αποστολία Παπαδαμάκη, χορογράφος, Ελλάς

Κυριακή 09.00-13.20 
Ελληνικά
Στο εργαστήριο θα εξερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους οι τέσσερις μορφές έκφρασης δηλαδή ο λόγος, η κίνηση, η εικόνα και η μουσική αλληλεπιδρούν και αλληλοϋποστηρίζονται στη διαδικασία της δημιουργίας θεατρικής πράξης. Με τη βοήθεια απλών ασκήσεων και τεχνικών θα επιχειρήσουμε μια σύνθεση "χτίζοντας γέφυρες" ανάμεσα σε λογοτεχνικά ή μη κείμενα, κίνηση, ήχους, τραγούδι, μουσική και φωτογραφίες. Όσοι πάρουν μέρος θα πρέπει να φέρουν ένα μικρό κείμενο -όχι μεγαλύτερο των 15 γραμμών- (από ποίημα, πεζό, άρθρο εφημερίδας, προσωπικό ημερολόγια κτλ), μια μουσική (τραγούδι ζωντανά ή σε CD ή κασέτα) και μια φωτογραφία ή εικόνα (προσωπική, από περιοδικό, από πίνακα ζωγραφικής κτλ) τα οποία θα χρησιμεύσουν ως το υλικό της εργασίας και της σύνθεσης.


 

Print