2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Μεταμόρφωση μέσα από το θέατρο: από το φόβο και τον ανταγωνισμό στη συνεργασία και την αυτοδιάθεση

Μεταμόρφωση μέσα από το θέατρο: από το φόβο και τον ανταγωνισμό στη συνεργασία και την αυτοδιάθεση

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Dan Baron-Cohen

«Μεταμόρφωση μέσα από το θέατρο: από το φόβο και τον ανταγωνισμό στη συνεργασία και την αυτοδιάθεση»

Dan Baron-Cohen, πρόεδρος του IDEA, πρόεδρος του World Alliance for Arts Education, μέλος του World Social Forum, Ουαλία/Βραζιλία

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00 & 15.30-18.00

Εργαστήριο 5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Θεμελιώδης αρχή του εργαστηρίου αυτού είναι μια παιδαγωγική αντίληψη, η οποία προτείνει τη διαλογική, δημιουργική και συνεργατική μάθηση μέσω των παραστατικών τεχνών, ως τη βάση της εκπαίδευσης των νέων και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Πρόκειται για μια δυναμική και πανηγυρική απάντηση στην κυρίαρχη κουλτούρα του ανταγωνισμού και του ατομικισμού, όπως τη βιώνουν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς ως βίαιη καθημερινή εμπειρία, που απειλεί όχι μόνο τον καθένα ξεχωριστά αλλά και το μέλλον μας συνολικά ως ανθρωπότητα.
Το εργαστήριο αυτό καταδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η συλλογική αφήγηση ιστοριών, η χρήση μάσκας και φωνής, ο αφηγηματικός χορός και το αυτοσχεδιαστικό σωματικό θέατρο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τεχνικές πολιτισμικού γραμματισμού, με στόχο μια παιδαγωγική, η οποία στηρίζεται στην κοινότητα ή την εκάστοτε κοινωνική ομάδα και επιδιώκει την ατομική και τη συλλογική μεταμόρφωση. Η συγκεκριμένη παιδαγωγική, αποτέλεσμα συνεργασιών σε πολλά μέρη του κόσμου και δοκιμασμένη σε βιωματικά σεμινάρια και πολιτιστικά-εκπαιδευτικά προγράμματα, εφαρμόστηκε σε κοινότητες που υπέφεραν από πείνα, στέρηση δικαιωμάτων, αποκλεισμό και ανταγωνιστικό πνεύμα, με σκοπό να αναπτύξουν τα μέλη τους δεξιότητες διαπολιτισμικής συνεργασίας, για να ασκήσουν και να ασκηθούν στην πολυπολιτισμική δημοκρατία. Οι συμμετέχοντες θα πειραματιστούν με τεχνικές που μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και να αξιοποιηθούν στο σχολείο, στην εκπαίδευση παιδαγωγών, εκπαιδευτικών τέχνης, ηθοποιών, δημιουργών θεατρικών έργων, πολιτισμικών ακτιβιστών και πολιτικών ηγετών. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να το αξιολογούν, να συνειδητοποιούν και να μοιράζονται τις γνώσεις τους και να αντιληφθούν πώς η μεταμόρφωση μέσω της παράστασης (transformance) δίνει συστηματικά τη δυνατότητα στους νέους να συντονίζουν δράσεις, στους ενηλίκους (και στους παιδαγωγούς) να καινοτομούν και στα διάφορα πολιτιστικά προγράμματα να γίνονται ζωντανά θέατρα της κοινότητας, όπου θα συντελείται η συμμετοχική μεταμόρφωση ως συνειδητή επιλογή των ανθρώπων.

Print