2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 26/1/2003 1:30 μμ Export event
Μπαίνοντας στον κόσμο του φανταστικού: η χρήση του δράματος στο σχολείο

Μπαίνοντας στον κόσμο του φανταστικού: η χρήση του δράματος στο σχολείο

Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, John Somers

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Μπαίνοντας στον κόσμο του φανταστικού: η χρήση του δράματος στο σχολείο

John Somers, Πανεπιστήμιο Exeter, Μεγάλη Βρετανία

Σάββατο 11.30-18.00 & επανάληψη Κυριακή 09.00-13.20 
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
Το εργαστήρι στηρίζεται στην αρχή ότι η είσοδος στο κόσμο του φανταστικού ασκεί γενικές θεραπευτικές επιδράσεις στους συμμετέχοντες. Θα εξετάσουμε, μέσω πρακτικής προσέγγισης, τρόπους με τους οποίους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το δράμα προκειμένου να προκαλέσουμε σημαντικές εμπειρίες για ‘τον άλλο πέρα του εγώ’. Ξεκινώντας από αστείους αυτοσχεδιασμούς που σκιαγραφούν οικεία στερεότυπα, θα προχωρήσουμε να εργαστούμε σε περισσότερο σοβαρά και βαθύτερα επίπεδα και θα εξερευνήσουμε μια σειρά από τεχνικές που θα μας επιτρέψουν να επεκταθούμε από το δραματικό πλαίσιο σε βαθύτερες προσεγγίσεις της πραγματικότητας των άλλων ανθρώπων. Η πρακτική θα υποστηριχτεί από συζητήσεις γύρω από τη σχετική θεωρία. Μεταξύ των άλλων θα τονισθεί με ποιο τρόπο το δράμα χρησιμοποιεί τόσο την ενσωμάτωση των εννοιών όσο και μια σειρά τεχνικών για να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να προκαλέσουν σημαντικές για τους μαθητές τους εμπειρίες. Οι συμμετέχοντες στο εργαστήρι αυτό να αναμένουν τόσο σωματική όσο και πνευματική κινητοποίηση.


 

Print