2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event
Τα λογοτεχνικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση: χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος

Τα λογοτεχνικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση: χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Radka Mackova, Γιάννης Πουταχίδης

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Τα λογοτεχνικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση: χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος

Radka Mackova, Janacek Academy of Music and Arts, Δημοκρατία της Τσεχίας
Γιάννης Πουταχίδης, Κέντρο τέχνης ΠΟΥΠΟΥΛΟ, Θεσσαλονίκη, Ελλάς

Κυριακή 09.00-13.20 
Ελληνικά & Αγγλικά
Το έναυσμα του εργαστηρίου μας είναι το λογοτεχνικό κείμενο του Ray Bradbury που ονομάζεται "All summer in a day", το οποίο προσφέρει ενδιαφέροντα θέματα για δημιουργική εργασία. Κατά την διάρκεια του εργαστηρίου προσφέρεται η δυνατότητα να εξερευνήσουμε τα θέματα: ικανότητα ανεκτικότητας, εμπάθεια και κατανόηση και σεβασμός στους άλλους. Το κείμενο μας επιτρέπει να δουλέψουμε με ασφάλεια σ’ ένα φανταστικό περιβάλλον και χαρακτήρες που όμως έχουν στενή σχέση με την καθημερινή μας πραγματικότητα. Δίνεται έμφαση στο γεγονός ότι τα παιδιά λαμβάνουν εργαλεία για να εξερευνήσουν ένα χαρακτήρα διαμέσου του παιχνιδιού ρόλων, ν’ αναπτύξουν την ικανότητα να κατονομάζουν τα αισθήματά και τη γνώμη τους και να μάθουν να σέβονται τους άλλους. Οι δάσκαλοι θα εξοικειωθούν με δημιουργικούς μεθόδους του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Forum Theatre. Το εργαστήρι στοχεύει να ενθαρρύνει και εμπνεύσει τους εκπαιδευτικούς ν’ αξιοποιήσουν τις τεχνικές του δράματος μέσα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση κατά τη διάρκεια των λογοτεχνικών, ιστορικών ή κοινωνικών μαθημάτων.


 

Print