2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event
Το δράμα ως εκπαίδευση για κοινωνική αλλαγή

Το δράμα ως εκπαίδευση για κοινωνική αλλαγή

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Alex Mavrocordatos, David Pammenter

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το δράμα ως εκπαίδευση για κοινωνική αλλαγή

Alex Mavrocordatos, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία
David Pammenter, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία

Κυριακή 09.00-11.00 
Ελληνικά & Αγγλικά
Αυτό το εργαστήριο θα εξετάσει τις πολιτιστικές αξίες, την ηθική και τα δικαιώματα του παιδιού. Θα ερευνήσει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και τη καθαρότητα της έκφρασης, θέτοντας ερωτήματα για τον εαυτό, την πολιτιστική ταυτότητα και την πολιτιστική διαφορά. Ενδιαφέρει όσους επιθυμούν να βρουν τρόπους, ώστε να χρησιμοποιήσουν το δράμα και τη δημιουργικότητα στην τάξη (αλλά και έξω από αυτήν) για να διερευνήσουν τις κοινωνικές πραγματικότητες με τις οποίες ζουν τα παιδιά, δίνοντας τους τη δύναμη αφενός να κατανοήσουν και να αλλάξουν τη δική τους αντίληψη και την αντίληψη των άλλων και αφετέρου να προσβλέπουν σε ένα μέλλον που θα το δημιουργήσουν οι ίδιοι. Ποια μορφή δράματος είναι η κατάλληλη; Ποιο θα είναι το θέμα; Ποιος δημιουργεί τα έργα και σε ποιον ανήκουν τα αποτελέσματα; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις τις οποίες θα διερευνήσει το εργαστήριο (καθώς και το τριήμερο σεμινάριο που θα ακολουθήσει).


 

Print