2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/11/2012 5:00 μμ - 22/11/2012 9:30 μμ Export event
Το θέατρο/δράμα ως ερευνητική διαδικασία στο σχολείο: τεχνικές και εφαρμογές

Το θέατρο/δράμα ως ερευνητική διαδικασία στο σχολείο: τεχνικές και εφαρμογές

Κέρκυρα, 21-22/11/2012, Προσυνεδριακό εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, John Somers

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

“Το θέατρο/δράμα ως ερευνητική διαδικασία στο σχολείο: τεχνικές και εφαρμογές”
JOHN SOMERS,
 ομότιμος καθηγητής Exeter university, UK
21-22 Νοεμβρίου, Κέρκυρα
ώρες: 16.45 - 17.00: προσέλευση, 17.00 - 21.15: εργαστήριο
γλώσσα: αγγλικά με βοήθεια στα ελληνικά
φόρμα αίτησης

πληροφορίες: Μαργαρίτα Απέργη, mapergi@hotmail.com, 6942044333

Την  πρώτη μέρα του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα εισαχθούν στην πρακτική του θεάτρου/δράματος ως ερευνητικής διαδικασίας. Θα δουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν αυτοσχεδιασμούς για να διερευνήσουν με τους μαθητές τους ζητήματα και καταστάσεις που αφορούν συγκεκριμένες πλευρές της ζωής. Θα δουν επίσης πώς μπορούν οι μαθητές να μοιραστούν με άλλους αυτή τη συλλογική έρευνα χωρίς την πίεση της «παράστασης» και πώς μπορούν να δείξουν όσα ανακάλυψαν στους συμμαθητές τους, στους μαθητές των άλλων τάξεων, στο σχολείο και σε ευρύτεροκοινό.  Θα γνωρίσουν εμπειρικά και θα αξιοποιήσουν θεατρικές τεχνικές όπως «ο στοχευμένος αυτοσχεδιασμός», «οι κάρτες ρόλων», «οι μαρτυρίες ως αφορμή για τη διερεύνηση μιας ιστορίας» και  «το πακέτο εξερεύνησης».
Τη δεύτερη μέρα θα δουλέψουμε με υλικό που θα έχουν προετοιμάσει οι συμμετέχοντες και θα σχετίζεται με τη διδακτική τους πρακτική και με τις ηλικίες των μαθητών τους. Θα δούμε τρόπους επεξεργασίας και «τελειοποίησης» του υλικού μέσα στο πλαίσιο της ομάδας. Επιδίωξή μας είναι να διατηρήσουν οι συμμετέχοντες τη μεταξύ τους επικοινωνία ηλεκτρονικά και μετά το εργαστήριο με στόχο να συνεχίσουν το διάλογο για την αξιοποίηση του θεάτρου/δράματος ως ερευνητικής διαδικασίας και να τον εμπλουτίσουν με νέες ιδέες. Ο εμψυχωτής προσφέρεται να συνεισφέρει ηλεκτρονικά σε αυτόν τον δημιουργικό διάλογο.

Ο John Somers είναι δημιουργός θεάτρου και θεατρικός συγγραφέας και εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας. Είναι ομότιμος καθηγητής στο τμήμα θεάτρου/δράματος στο πανεπιστήμιο του Exeter. Συνταξιοδοτήθηκε από το πανεπιστήμιο το 2005 αλλά έκτοτε εργάζεται εντατικά σε άλλες χώρες (Φινλανδία, Παλαιστίνη, Πολωνία, Ελλάδα, Τσεχία και Τουρκία για το 2011-12) καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το βραβευμένο αλληλεπιδραστικό θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμά του, “on the edge”, ταξίδεψε σε όλη τη χώρα για έξι μήνες και συμπεριλήφθηκε από τον οργανισμό Rethink ως μέρος της καμπάνιας του ‘ώρα για αλλαγή’ ενάντια στο στίγμα ενάντια σε άτομα με ψυχικά νοσήματα, για τη χρονιά 2009-2010. Έχει επίσης δημιουργήσει ένα νέο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα γύρω από το στρες και την αυτοκτονία στο πεδίο του κτηνιατρικού επαγγέλματος, το οποίο παίχτηκε το 2011 και το 2012.
Ο John ήταν κοσμήτορας του τμήματος Εκπαίδευσης του πανεπιστημίου για τα χρόνια 1992-1995.
Έχει διατελέσει κοσμήτορας του τμήματος εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Exeter (1992-1995). Δημιουργεί εδώ και χρόνια αυθεντικά θεατρικά έργα σε κοινότητες και έχει φτιάξει και σκηνοθετήσει 10 αυθεντικά θεατρικά προγράμματα στο ανατολικό Devon ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Tale Valley Community Theatre (δες tvctheatre.org). Ίδρυσε το περιοδικό “research in drama education” (1995), τη θεατροπαιδαγωγική ομάδα Extream (2002), το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εφαρμοσμένη Δραματική Τέχνη» (MA Applied Drama, 1999) και το διεθνές συνέδριο για την έρευνα γύρω από το θέατρο/δράμα στην εκπαίδευση (1996).
Η προσφορά του στο πεδίο έχει αναγνωριστεί με το ειδικό βραβείο Special Recognition Award από την American Alliance of Theatre in Higher Education (2003). Τα γραπτά του έχουν ευρέως εκδοθεί σε βιβλία και περιοδικά.


 

Print