2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 4:00 μμ - 6:30 μμ Export event
Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο

Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο

Αθήνα, 13/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Ευαγγελία Παπαθανασίου

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο
Ευαγγελία Παπαθανασίου, δασκάλα και νηπιαγωγός.

Το θεατρικό Παιχνίδι είναι ένα άμεσο δημιουργικό συμβάν που προσφέρει άμεση απόλαυση στο παιδί. Εκεί που χρησιμοποιήθηκε έπεισε τους δασκάλους για τη δυναμική και τη χρησιμότητα του. Εκείνος που αποφασίζει να το εφαρμόσει αναγνωρίζει την επίδραση που εξασκεί γενικότερα στην παιδαγωγική πρακτική και στη βελτίωση των μαθησιακών και εκφραστικών προβλημάτων. Με βάση ένα μάθημα από το βιβλίο της Γλώσσας της Γ΄ Δημοτικού οι συμμετέχοντες θα παίξουν ένα Θεατρικό Παιχνίδι με στόχο την κατανόηση μέσω βιωματικής προσέγγισης του νέου γραμματικού φαινομένου. Μέσα από τις τέσσερις φάσεις του Θεατρικού Παιχνιδιού η ομάδα κινείται στο χώρο , χορεύει , ομαδοποιεί και έτσι ανακαλύπτει τη δημιουργία του Αορίστου και του Στιγμιαίου Μέλλοντα ρημάτων β΄ συζυγίας και την ορθογραφία τους. Επίσης, με βάση ένα μάθημα των μαθηματικών της Δ΄ τάξης οι συμμετέχοντες προσεγγίζουν τη διαφορά της διαίρεσης μέτρησης και της διαίρεσης μερισμού μέσα από την κίνηση, το χορό και τη δημιουργική έκφραση ,των τεχνικών του Θεατρικού Παιχνιδιού, όπου η τάξη γίνεται ομάδα και ο δάσκαλος μεταμορφώνεται σε εμψυχωτή. ( Απαραίτητα : άνετα ρούχα, δεύτερο ζευγάρι ζεστές κάλτσες !)

Print