2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Το «Σώμα» των εκπαιδευτικών

Το «Σώμα» των εκπαιδευτικών

Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Στέλιος Κρασανάκης

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το «Σώμα» των εκπαιδευτικών

 Στέλιος Κρασανάκης, ψυχίατρος, δραματοθεραπευτής, Ελλάς

Σάββατο 11.30-18.00 
Ελληνικά
Είναι γνωστό ότι συχνά χρησιμοποιούμε τον όρο "σώμα" για να ταυτοποιήσουμε ένα σύνολο ανθρώπων, γνώσεων ή αντικειμένων. Σ’ αυτό το σεμινάριο θα επικεντρωθούμε στον τρόπο της επικοινωνίας του σώματος των εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων κυρίως μέσα από το σώμα.
Tο σώμα με την πολιτισμική φόρτιση που έχει ιδιαίτερα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Το σώμα ως μέσον αλληλοεπίδρασης και μεταφοράς. Μεταφοράς μηνυμάτων , συμπεριφορών, ρόλων. Ρόλων που διερευνούνται μέσα από τη δραματική έκφραση και αναδεικνύουν ένα ολόκληρο σύστημα ρόλων και υπορόλων που καθορίζουν ένα πλαίσιο διδασκαλίας αλλά και ψυχικής στάσης. Αυτήν ακριβώς την ψυχική στάση εξετάζουμε με την μέθοδο Drama therapy. Drama therapy είναι μια μέθοδος θεραπείας και προσωπικής ανάπτυξης όπου αξιοποιείται η τέχνη και ιδιαίτερα το Δράμα ως μέσον αλλαγής. Ο όρος χρησιμοποιείται για πρώτη φορά το 1952 από τον Peter Slade που εφήρμοσε την μέθοδο στο χώρο της εκπαίδευσης. Μέσα σε μικρές ομάδες στο πλαίσιο μιας μεγάλης ομάδας, θα επεξεργαστούμε με σωματικό και λεκτικό τρόπο, συγκεκριμένα θέματα όπως είναι ο ρατσισμός, η ξενοφοβία, το χτίσιμο της εμπιστοσύνης αλλά και η ίδια η διαδικασία της μάθησης.


 

Print