2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/2/2022 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event
«Εγώ κι ο άλλος…» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Εγώ κι ο άλλος…» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 21/2/2022, 5μμ-9μμ Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μπεκιάρης

(ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ. ΟΣΟΙ ΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ)
«Εγώ κι ο άλλος…» - θέματα ταυτότητας, διαπολιτισμική εκπαίδευση

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Δωρεάν σεμινάριο για εκπαιδευτικούς (Σ4) Διάρκεια: 4 ώρες

Διαδικτυακά 16/2/2022 Ωρες 5μμ-9μμ

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων

Σχεδιασμός/Εμψύχωση: Γιώργος Μπεκιάρης, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός

Περιγραφή εργαστηρίου
Στο σεμινάριο οι συμμετέχοντες, εξερευνούν τις έννοιες της ατομικής και ομαδικής ταυτότητας, της αυτοεικόνας και του ετεροπροσδιορισμού και της ετερότητας/ διαφορετικότητας, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και θεατρικές τεχνικές.
Προσεγγίζεται το θέμα των στερεότυπων, πώς αυτά δημιουργούν αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις στις ανθρώπινες σχέσεις και μπορούν να εκδηλωθούν ακόμα και με ρατσιστική συμπεριφορά.
Το εργαστήριο στοχεύει:
α. Να διερευνηθούν οι έννοιες της ατομικής και ομαδικής ταυτότητας, της αυτοεικόνας και του ετεροπροσδιορισμού, της ετερότητας/διαφορετικότητας
β. Να προσεγγιστεί το θέμα των στερεότυπων και να αναδειχτεί ο ανασταλτικός ρόλος τους στην προσέγγιση κι επικοινωνία με τον «διαφορετικό άλλο», καθώς και στη δημιουργία αντιπαραθέσεων, συγκρούσεων και ρατσιστικών συμπεριφορών μεταξύ κοινωνικών ομάδων.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές.

Οι υπόλοιπες θέσεις θα καλυφθούν με κλήρωση.

Αιτήσεις συμμετοχής: Το σεμινάριο είναι δωρεάν αλλά οι θέσεις περιορισμένες.  Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Αν οι αιτήσεις είναι πολλές θα γίνει κλήρωση. Όσοι/όσες κληρωθούν θα ειδοποιηθούν στο ιμειλ τους και θα τους σταλεί ο σύνδεσμος στο ΖΟΟΜ το αργότερο την προηγουμένη της εκδήλωσης
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στη φόρμα εγγραφής εδώ,

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα εμψυχωτή
Ο Γιώργος Μπεκιάρης είναι δάσκαλος και θεατρολόγος. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Θεατρικού Παιχνιδιού και Εκπαιδευτικού Δράματος. Ασχολείται με το Θέατρο στην Εκπαίδευση ως πράξη τέχνης και ως πράξη διδασκαλίας αξιοποιώντας θεατρικές τεχνικές, θεατρικό παιχνίδι και βιωματικούς τρόπους μάθησης. Εμψυχώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού μαθητών δημοτικού και εφήβων. Είναι μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑιΘέΑ, στο πλαίσιο της οποίας αξιοποίησε τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Φόρουμ για τη δημιουργία του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος «349’ ακόμα…» σε σχέση με το σχολικό εκφοβισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την αξιοποίηση του θεάτρου σκιών στην εκπαίδευση και με τις εναλλακτικές χρήσεις της σκιάς στο θέατρο. Στο πλαίσιο αυτό, σκηνοθέτησε τη θεατρική παράσταση της ομάδας «Το γαϊτανάκι των σκιών και των χρωμάτων..». Ως εμπειρογνώμονας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το Νέο Σχολείο στο πεδίο του Πολιτισμού έχει πάρει μέρος στη συγγραφή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην υποχρεωτική εκπαίδευση και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα Θεατρικό Παιχνίδι & Δραματοποίηση κειμένων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετέχει από το 2015 ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print