2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/10/2005 3:00 μμ - 23/10/2005 1:30 μμ Export event

Εργαστήρι θεάτρου forum , σώμα, εικόνα, λόγος, αντίλογος

Λάρισα, 22-23/10/2005, Εργαστήριο 2ης Διημερίδας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Γιάννα Πιτούλη

 

2Η ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάρισα, 22-23 Οκτωβρίου 2005
(αμφιθέατρο 6ου Ενιαίου Λυκείου)

 

5) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΑΤΡΟΥ FORUM, ΣΩΜΑ, ΕΙΚΟΝΑ, ΛΟΓΟΣ, ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ...

Εισηγήτρια: Γιάννα Πιτούλη, Νίκος Γκόβας

 

Περίληψη

Αφετηρία εργασίας του εργαστηρίου αποτελεί το πρόβλημα της άσκησης σωματικής, ψυχολογικής βίας μεταξύ των μαθητών στο σχολικό χώρο. Για να προσεγγίσουμε το θέμα χρησιμοποιούμε τεχνικές του θεάτρου Forum, με έμφαση στο θέατρο Εικόνων. Το θέατρο Forum είναι μια θεατρική πρόταση διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων, που οι προσωπικές στάσεις απέναντι σε θέματα όπως η ειρήνη, η βία, η ξενοφοβία, αποδοχή του διαφορετικού, περιβάλλον κ.ά. - δημιουργούν. Λογοτεχνικά κείμενα, ιστορικά ντοκουμέντα, φωτογραφίες, υλικό από την ευρύτερη εκπαιδευτική πραγματικότητα μπορούν να αποτελέσουν το έναυσμα για μια τέτοια προσέγγιση διαπραγμάτευσης και επαναδιαπραγμάτευσης στάσεων. Σκοπός του εργαστηρίου είναι να εισαγάγει τους εκπαιδευτικού στις βασικές τεχνικές του θεάτρου Forum προκειμένου οι ίδιοι να ενισχύσουν, με ένα βιωματικό παιδαγωγικό εργαλείο, τον τρόπο διαχείρισης των όποιων εντάσεων και συγκρούσεων καλούνται να επιλύσουν στη σχολική πράξη. Η εφαρμογή του Forum στη σχολική τάξη μπορεί να οδηγήσει και στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των εργασιών, με ομαδική δημιουργία θεατρικού έργου και παράστασης από τους ίδιους τους μαθητές.

 

Η Γιάννα Πιτούλη σπούδασε Παιδαγωγικά στην Αλεξανδρούπολη (1995). Η ενασχόλησή της με το θεατρικό παιχνίδι (1996-1998) αποτέλεσε το ερέθισμα για αναζήτηση σπουδών επιστημονικής κατάρτισης για το θέατρο στην εκπαίδευση. Η αναζήτηση αυτή την οδηγεί στο School of Drama του Πανεπιστημίου του Exeter στη Βρετανία, από όπου και απέκτησε το MA in Applied Drama (2000). Στη συνέχεια ασχολείται με την εφαρμογή του Theatre in Education - Drama in Education στα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα. Δουλεύει ως εμψυχώτρια θεατρικών εργαστηρίων με ομάδες εκπαιδευτικών και υλοποιεί θεατρικά project με ομάδες παιδιών μέσα και έξω από το σχολικό χώρο. Είναι εταίρος του Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Εργάζεται ως δασκάλα και έχει διδάξει το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής σε ολοήμερα σχολεία.

 

 

Συνδιοργάνωση 

Σύνδεσμος φιλολόγων Ν. Λάρισας, τηλέφωνα επικοινωνίας : 2410627524 και 619990 .

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,

www.TheatroEdu.gr , e-mail: theatro@theatroedu.gr , τηλ/fax 210 6564109

 

Χορηγός επικοινωνίας :  Εφημερίδα « Ελευθερία»

 

Print