2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/4/2022 11:30 πμ - 2:30 μμ Export event
Εργαστήριο για μαθητές - "Ο ήχος της πέτρας" -Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»

Εργαστήριο για μαθητές - "Ο ήχος της πέτρας" -Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»

Ν. Μουδανιά-Χαλκιδική, 13/4/2022, Εργαστήρια για μαθητές, 3ο Δημοτικό Σχολείο Μουδανιών (ΟΜΑΔΑ 2)

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»

 Ν. Μουδανιά-Χαλκιδική, 13/4/2022, 3ο Δημοτικό Σχολείο Μουδανιών 

 

Εμψυχώτρια: Ιωάννα Λιούτσια
Παίρνουν μέρος:
22 μαθητές Ε΄ τάξη
Εκπαιδευτικός: Παυλούδη Αγγελίνα

 

Σύντομη περιγραφή

 

Το εργαστήριο «Ο ήχος της πέτρας» πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;», ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, και τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος. Υλοποιείται από τον Φεβρουάριο 2015 από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Στόχος του εργαστηρίου αυτού είναι να εισάγει τους μαθητές στον κόσμο του ηχητικού έργου, προτείνοντάς τους νέες  καλλιτεχνικές διεξόδους στη δημιουργικότητά τους, να ερεθίσει την φαντασία και την ικανότητα συναισθησίας τους, να προάγει τη συνδυαστική και συνειρμική σκέψη, να ωφελήσει και να διευκολύνει την παραγωγή λόγου και εν τέλει να ενθαρρύνει τη συνεργασία, την πρωτοβουλία και τη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο της ομάδας.

Με αφορμή τα εικαστικά έργα με πέτρες που δημιουργεί ο Σύριος καλλιτέχνης Nizar Ali Badr κι έχουν θέμα το προσφυγικό (βλ. εδώ) και με οδηγό μας τους κώδικες και τις συμβάσεις της ραδιοφωνικής γλώσσας, θα προχωρήσουμε βήμα βήμα στη δημιουργία σύντομων ηχητικών έργων, όπου τόσο τα επιμέρους στοιχεία (κείμενο και ηχοτοπία), όσο και η σύνθεσή τους (με βασικές τεχνικές μείξης ήχου) θα γεννηθούν και θα επεξεργαστούν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα δουλέψουμε διαδραστικά σε ομάδες, και θα υπάρξει μόνο ένα μικρό πολύ σύντομο διάλειμμα.

Προσδοκώμενα αποτελέσματα: στο τέλος του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν γνωρίσει εναλλακτικές μεθόδους καλλιτεχνικής έκφρασης και θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις πάνω στην παραγωγή ενός ηχητικού έργου. 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Print