2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/5/2021 6:00 μμ - 8:00 μμ Export event
Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντινα»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντινα»

Διαδικτυακά, 12,19,26/4, 10,17,24/5/2021 (Βόρεια), Δράση «Μαζί»

Διάλογοι σε καραντίνα: ονόματα, ιστορίες, στίχοι – ΜΑΖΙ
για έφηβους/έφηβες προσφυγικού και τοπικού πληθυσμού
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ
Ομάδα Β. ΕΛΛΑΔΑ-Α βόρεια

Διαδικτυακά, Δευτέρα 12/4, 19/4, 26/4/, 10/5, 17/5, 24/5/2021
Ώρες διεξαγωγής: 18:00 – 20:00

Εμψύχωση: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Χριστίνα-Μαρία Αμανατιάδου 

Συμμετέχουν 16 μαθητές ντόπιου και προσφυγικού μαθητικού πληθυσμού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που φοιτούν στα σχολεία: 3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου Θεσσαλονίκης, 1ο & 4ο Γυμνάσιο Νεάπολης Θεσσαλονίκης, 7ο Γυμνάσιο Καβάλας, Μουσικό Γυμνάσιο Δράμας, ΓΕΛ Βυρώνειας Σερρών ή/και διαμένουν στην Ανοιχτή Δομή Προσωρινής Υποδοχής Προσφύγων Διαβατών, καθώς και 4 εκπαιδευτικοί.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της Δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, διοργανώνει σεμινάριο δημιουργικής γραφής με τίτλο «Διάλογοι σε καραντίνα: Το όνομά μου είναι... δικό μου!» με τη συμμετοχή εφήβων που ζουν σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας και κατάγονται από διάφορες χώρες.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη της γραπτής έκφρασης σε συνθήκες διαπολιτισμικής επικοινωνίας και συνεργατικής μάθησης. Στα εργαστήρια, μέσα από δραστηριότητες δημιουργικής γραφής και θεατρικές τεχνικές, οι έφηβοι, ζεύγη ή μικρές ομάδες, θα γράψουν μικρά κείμενα και ποιήματα για ό, τι τους απασχολεί και θέλουν να το μοιραστούν με άλλους.


Βιογραφικά Σημειώματα

Η Χριστίνα-Μαρία Αμανατιάδου είναι θεατρολόγος, απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό τίτλο. Έχει εργαστεί σαν βοηθός σκηνοθέτη σε θεατρικές παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Από το 2017 είναι εμψυχώτρια δημιουργικών εργαστηρίων σε παιδιά στην ομάδα KIRKO. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και από το 2018 μέχρι και σήμερα διατελεί Βοηθός Διαχείρισης Βορείου Ελλάδος, εμψυχώτρια και από το 2020 τοπική συντονίστρια Θεσσαλονίκης στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Έχει λάβει μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια και project με θέματα την διαπολιτισμικότητα, το θέατρο και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Εργασία της έχει συμπεριληφθεί στο βιβλίο "Όταν ο Δάσκαλος μπαίνει σε Ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με δάσκαλο σε ρόλο", των Μελίνα Χατζηγεωργίου και Άβρα Αυδή που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.

Η Αντιγόνη Τσαρμποπούλου είναι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ και της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ, με μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και ειδίκευση στη Διδακτική της Γλώσσας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαιδευτικού δράματος και εργαστήρια για το θέατρο και τις παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και μαθήματα θεάτρου στο διετές Εργαστήριο Υποκριτικής και Θεατρικής Έκφρασης της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης» Θεσσαλονίκης. Έχει πάρει μέρος στον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς και στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού. Ενδεικτικά: Σκυταλοδρομία Ανάγνωσης ΕΚΕΒΙ, Υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας Α΄και Β΄Γυμνασίου, Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων Θράκης, ΕΚΠΑ, Ψηφιακός Φάκελος ΕΚΕΒΙ: Ο ξένος, εικόνες του άλλου στη λογοτεχνία, Ψηφιακά σενάρια ΠΡΩΤΕΑΣ και Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα & τη γλωσσική εκπαίδευση: Εξερευνώ τις ιστορίες, http://www.e-istories.gr/, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, εμψυχώτρια και επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Εργάζεται ως δασκάλα στη δημόσια εκπαίδευση.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Περιφερειακός Συντονισμός Βόρειας Ελλάδας: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου antitsarb@gmail.com, Χριστίνα Αμανατιάδου amana240790@gmail.com 
Τοπικές Συντονίστριες Θεσσαλονίκης και Κοζανης: Χριστίνα Αμανατιάδου, Αναστασία Πάτσιου

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr

Στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους.

Print