2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/2/2004 12:00 πμ - 29/2/2004 12:00 πμ Export event

Η σχολική θεατρική παράσταση

Θεσσαλονίκη, 28-29/2/2004, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς

Δρόµοι για τη σχολική παράσταση
2ο Σεµινάριο Θεατρικής Παιδείας

Θεσσαλονίκη 28 και 29 Φεβρουαρίου 2004
3ο Ενιαίο Λύκειο Θεσσαλονίκης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συνεργασία: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση
Οικονοµική στήριξη: Δήµος Θεσσαλονίκης, Δήµος Καλαµαριάς, Βιβλιοπωλείο Ιανός

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

Γεώργιος Κωνσταντινίδης Προϊστάµενος του 1ου Γρ. ∆.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Σηµασία των καινοτόµων δράσεων στην εκπαίδευση

Βασίλης Χατζηβασιλείου φιλόλογος, ∆/ντης του Πειρ. Σχ. Α.Π.Θ.
Το θέατρο στο σχολείο, η δυναµική των σχέσεων

Λίλιαν Λύτρα φιλόλογος στο Γ/σιο και Ε.Λ. Ασβεστοχωρίου
Η πρώτη συνάντηση

Κωσταντία Χατζηπαντελή φιλόλογος, ∆/ντρια του 14ου Γ/σίου Θεσ/νίκης
Το θέατρο στη σχολική πράξη

Αναστασία Καραγιαννίδου, φιλόλογος στο 12ο Γ/σιο Θεσ/ νίκης
Βάσω Παπαβραµίδου, φιλόλογος στο 15ο Γ/σιο Θεσ/νίκης
Σχολική θεατρική παράσταση(επιλογές, συνεργασίες, αποτελέσµατα)

Γιώργος Φράγκογλου φιλόλογος στο Πειρ.Λ.Θεσ/νίκης
Παράσταση στο σχολείο (γιατί, τι, πώς)

Μελίνα Χατζηγεωργίου δασκάλα/ εκπαιδευτικός του ∆ράµατος/ θεάτρου
Το ταξίδι προς την παράσταση.
Σκέψεις για τη σχολική παράσταση στο δηµοτικό σχολείο

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Άβρα Αυδή φιλόλογος, εκπαιδευτικός του ∆ράµατος/ θεάτρου
Ο εγκλωβισµός σε έναν κοινωνικό ρόλο. Από τη διερεύνηση ενός θέµατος στην παράσταση

Λία ∆αµιανάκηφιλόλογος, εκπαιδευτικός του ∆ράµατος / θεάτρου
«Ο Σπιούνος» του Μπρεχτ. Προσεγγίζοντας το κείµενο και ετοιµάζοντας µία παράσταση µε µαθητές

Ελένη ∆ηµοπούλου ηθοποιός
∆έκα βήµατα για µια σχολική παράσταση

Σοφία Καρακάντζα σκηνοθέτης
Τα κείµενα και οι κρυµµένες δράσεις τους

Quasi stellar / Αποστολία Παπαδαµάκη Χορογράφος
Μορφές και εργαλεία σύνθεσης

Γιάννης Πουταχίδης, θεατροπαιδαγωγός
Ρίτα Πουταχίδου, θεατροπαιδαγωγός
Θέατρο από Παιδιά-Κατανόηση χαρακτήρων, θεµάτων.
Προετοιµασία της υποκριτικής ικανότητας των παιδιών

Γιώργος Φράγκογλου φιλόλογος, Συντονιστής σπουδών στη ∆ραµατική Σχολή του Κ.Θ.Β.Ε.
Από το κείµενο στην παράσταση

Μελίνα Χατζηγεωργίου δασκάλα/ εκπαιδευτικός ∆ράµατος / θεάτρου
Οδύσσεια: το δίληµµα στη χώρα των Λωτοφάγων.Από το ∆ράµα στην
παράσταση


 

Print