2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/3/2024 9:30 πμ - 11:30 πμ Export event
Ημέρα Δράσης 2024, 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας

Ημέρα Δράσης 2024, 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας

Νάουσα 19/3/2024 Ημέρα Δράσης 2024 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας

ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ 2024 
7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας
19 /3/2024
Τίτλος: 
«Το χαρούμενο λιβάδι της Φυλλιώς, δοσμένο μ’ ένα ποίημα αλλιώς»

Σχολ. Έτος: 2023-2024

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπιλιούρη Άννα

Tάξη: Γ΄ Δημοτικού  (10 μαθητές)

Παρακολούθησαν : 70 μαθητές του σχολείου, οι εκ/κοί και οι γονείς της τάξης

Στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας  και στο πλαισιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" πραγματοποιήθηκε Ημέρα Δράσης στις 19/3/2024 με αφορμή την Πάγκόσμια Ημέρα ενάντια στις φυλετικές διακρίσεις

Θέμα:Σεβασμός και αποδοχή του διαφορετικού.

Ερέθισμα και αφετηρία της εργασίας μας αποτέλεσε το βιβλίο «Το χαρούμενο λιβάδι» της Φυλλιώς Νικολούδη, που απόσπασμά του υπάρχει στο βιβλίο της Γλώσσας της Γ΄ τάξης. Η εργασία μας θα παρουσιαζόταν στο σχολείο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού και των Φυλετικών Διακρίσεων στις 21 Μαρτίου.

Τα στάδια του projectμας ήταν τα εξής:

  • Διαβάσαμε το βιβλίο «Το χαρούμενο λιβάδι» και συζητήσαμε για το πώς νιώθει κάποιος όταν τον αντιμετωπίζουμε ως «διαφορετικό» και πόσο όμορφο είναι να συνυπάρχουμε όλοι μαζί αρμονικά παρά τις διαφορές μας.
  • Μετατρέψαμε το κείμενο σε ποίημα.
  • Κάθε μαθητής διάλεξε τις στροφές του ποιήματος που του άρεσαν και τις εικονογράφησε.
  • Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ToonyTool, οι μαθητές έβαλαν στις ζωγραφιές τους «συννεφάκια» με τα λόγια των στροφών τους.
  • Δημιουργήσαμε ένα Powerpoint με το ποίημά μας και ηχογραφήθηκαν τα παιδιά να το διαβάζουν.
  • Κάναμε Videoτην εργασία μας και της βάλαμε ως μουσικό υπόβαθρο τη μελωδία « Arrivalofthebirds».

Έτσι, στις 14 Μαρτίου 2024 παρουσιάσαμε το videoμας στους γονείς της τάξης και στις 19 Μαρτίου 2024 σε όλους τους συμμαθητές/τριες του σχολείου καθώς και στους εκ/κούς. Ακολούθησε συζήτηση αναφορικά με την αποδοχή του διαφορετικού.

Το θετικό στο όλο εγχείρημα ήταν ότι τα παιδιά συνειδητοποίησαν μέσα από τη συζήτηση και την μεταξύ τους αλληλεπίδραση ότι το διαφορετικό δεν πρέπει να το φοβάμαι, ούτε να το αποφεύγω, ούτε να το υποτιμώ ή να το χλευάζω. Το διαφορετικό είναι και μοναδικό όπως μοναδικός είναι ο καθένας μας και κάνει την καθημερινότητά μας πιο όμορφη και πλούσια σε συναισθήματα και εμπειρίες. 

 

 

 

Print