2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 4/12/2022 10:00 πμ - 3:00 μμ Export event
Ημερίδα Κέρκυρας - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

Ημερίδα Κέρκυρας - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

Κέρκυρα, 4/12/2022, το πρόγραμμα της Ημερίδας

2022 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2022: Καλλιτέχνες και Εκπαιδευτικοί συμπράττουν και συνδημιουργούν στα σχολεία
- Μοντέλα, δυνατότητες, προοπτικές»

ΗΜΕΡΙΔΑ - ΚΕΡΚΥΡΑ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022
World Café και Βιωματικό Εργαστήριο
Τόπος: Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας (οδός Σαμάρα-πεζόδρομος

Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση και κάθε χρόνο καλεί τα μέλη του και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το Εκπαιδευτικό Δράμα, το θεατρικό παιγνίδι στην τυπική ή μη τυπική εκπαίδευση, να τη γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κ.ά.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τακτικό μέλος του IDEA, συμμετέχει και φέτος στην Ελλάδα στις εκδηλώσεις αυτές διοργανώνοντας ημερίδες σε διάφορες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Τρίκαλα, Ηράκλειο, Ρόδος, Κως ) και καλώντας εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες, θεατρολόγους, φοιτητές και μαθητές να γιορτάσουν την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση. Η επιλογή της συγκεκριμένης θεματικής συνδέεται στενά με την αντιφατική κατάσταση την οποία βιώνουμε στον χώρο της εκπαίδευσης και του πολιτισμού γενικότερα την τελευταία κυρίως δεκαετία: από τη μια η φθίνουσα πορεία και η υποβάθμιση του θεάτρου στο εκπαιδευτικό σύστημα, και από την άλλη η έμφαση στη σημασία των Τεχνών, ως μέσου για την καλλιέργεια της ανθρωπιστικής παιδείας και για την αντιμετώπιση των κοινωνικών και πολιτισμικών προκλήσεων του σύγχρονου κόσμου, που επισημαίνουν διεθνή κείμενα και έρευνες για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση. Αντιμετωπίζοντας, λοιπόν, τις επείγουσες προκλήσεις των καιρών μας, διοργανώνουμε εκδηλώσεις και δράσεις (ημερίδες) στις οποίες καλλιτέχνες και εκπαιδευτικοί θα μοιραστούμε μεθοδολογίες και διαδικασίες, τρόπους και μέσα που θα δυναμώσουν τη θέση μας, ώστε να κινηθούμε από κοινού και να στοχαστούμε πάνω σε ερωτήματα, όπως:
§ Πώς μπορούν να οικοδομηθούν μορφές συνεργασίες μεταξύ των εκπαιδευτικών και των καλλιτεχνών σε εκπαιδευτικό πλαίσιο και πώς μπορούν να γεφυρωθούν οι τυχόν διαφορές στην προσέγγισή τους;
§ Τι οφέλη μπορεί να έχει αυτή η συνύπαρξη για τα παιδιά στη σχολική τάξη;
§ Υπάρχει η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και καλλιτέχνες να διερευνήσουν από κοινού την παιδευτική αξία συμπράξεων που ενισχύουν την εκπαίδευση στις τέχνες και δια των τεχνών;

 

ΣΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Στις 4 Δεκεμβρίου 2022 το Γραφείο Κέρκυρας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση μάς προσκαλεί σε μια ημερίδα, επιδιώκοντας την καλλιέργεια μιας γόνιμης ανταλλαγής σκέψεων, προβληματισμών και θέσεων για τη σύμπραξη και συνδημιουργία εκπαιδευτικών και καλλιτεχνών στα σχολεία μας.
Τόπος: Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας (οδός Σαμάρα-πεζόδρομος)

Πρόγραμμα
10.00 – 11.45 : World Café
11.45 – 12.00 : Σύντομο διάλειμμα
12.00 – 15.00 : Σεμινάριο – Βιωματικό εργαστήριο "Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα" 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Το πρόγραμμα έχει ως κεντρικό άξονα την διάδραση με τον χώρο και τα υλικά και τη μετάβαση από τo φυσικό στο ψηφιακό, από το ψηφιακό στο φυσικό. Χρησιμοποιώντας AR (επαυξημένη πραγματικότητα) τεχνολογία και χρησιμοποιώντας απλά, καθημερινά μέσα όπως το κινητό ή το tablet, "ενεργοποιούμε" σημεία στον χώρο, αντλούμε οπτικοακουστικό υλικό και δημιουργούμε με φυσικά υλικά εικαστικές δημιουργίες, συνδέοντας τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο ως δύο παράλληλες γλώσσες της εικαστικής δημιουργίας. Το εργαστήριο θα είναι βιωματικό, ενώ θα γίνει και παρουσίαση αντίστοιχου προγράμματος, που εφαρμόστηκε σε σχολείο το Μάιο του 2022.
Εμψυχωτές Βιωματικού εργαστηρίου: Φώτης Κολοκυθάς, Θάλεια Καλλιαντά

Απαραίτητες δηλώσεις συμμετοχής στη φόρμα που ακολουθεί: https://forms.gle/urMeHXWaQ2o5QVnYA
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση μέχρι την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022 .

 Η εκδήλωση είναι δωρεάν.
Σημείωση: Οι συμμετέχοντες καλό είναι να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη! 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Ο Φώτης Κολοκυθάς αποφοίτησε από την Σχολή Καλών Τεχνών της Φλώρινας το 2014 με κατεύθυνση τη ζωγραφική . Φοίτησε στο εργαστήριο του Γιάννη Καστρίτση. Το 2019 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, στο τμήμα Οπτικοακουστικών Τεχνών, με αντικείμενο σπουδών τις διαδραστικές εγκαταστάσεις και το video art. Έχει λάβει μέρος σε διάφορες εικαστικές εκθέσεις και φεστιβάλ, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει συνεργαστεί με το ADAF και το Festival Miden με παρουσιάσεις έργων στη Τενερίφη , τη Βαρκελώνη και το Μιλάνο. Από το 2017 εργάζεται ως πιστοποιημένος εκπαιδευτικός ενηλίκων σε τμήματα ΔΙΕΚ. Είναι μέλος του του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Η Θάλεια Καλλιαντά είναι δασκάλα στη Δημόσια Εκπαίδευση (2001) και Διευθύντρια στο 7ο Δημ. Ελευσίνας (2021). Φοίτησε στο ΠΤΔΕ Αθηνών, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο και στο Πανεπιστήμιο Κεντρικής Αγγλίας (MA: Drama in Education, U.C.E.) Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Joensuu της Φινλανδίας. Έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων για τις Τέχνες και την Εκπαίδευση, την Ειδική Αγωγή, τη Συστημική Ψυχοθεραπεία και τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση. Έχει συμμετάσχει στην οργάνωση παιδικών κατασκηνώσεων και σε ξεναγήσεις στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. Έχει κάνει παρουσιάσεις κι εμψυχώσεις εργαστηρίων σε ενήλικες και παιδιά σε συνέδρια, Επιστημονικούς Συλλόγους και δομές Εκπαίδευσης. Έχει γράψει άρθρα σε εκπαιδευτικά περιοδικά και ιστοσελίδες. Ήταν υπεύθυνη του Εκπαιδευτικού Τμήματος του Θεάτρου Νέων του Δ. Σεϊτάνη (2010-2014). Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει διατελέσει μέλος του Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Ε.Δ.. και υπάρξει μέλος του Π.Ε.ΣΥ.Θ. και της Ένωσης Ε3 STEM.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Κέρκυρας.
Συνεργαζόμενοι φορείς: I-TAP-PD (Διεθνής Συνεργασία Εκπαιδευτικών-Καλλιτεχνών[1]Επαγγελματική Ανάπτυξη_ERASMUS+), Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας.

Πληροφορίες: Φωτεινή Δημουλή: 6972623115 και dimoulif21@gmail.com

Print