2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/7/2023 7:00 μμ - 9:30 μμ Export event
Σχεδιάζοντας ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ ως εργαλείο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Σχεδιάζοντας ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ ως εργαλείο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Καρύδι Σητείας 9/7/2023, σεμινάριο Νίκος Γκόβας

Σχεδιάζοντας ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ ως εργαλείο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση 
σεμινάριο  για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές/εμψυχώτριες ομάδων
Εμψυχωτής: Νίκος Γκόβας
Καρύδι Σητείας 9/7/2023

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ)  σε συνεργασία με το 3ο Θερινό Σχολείο παρουσιάζει στο Καρύδι Σητείας εργαστήριο φόρουμ για τους συμμετεχοντες/-ουσες στο Θερινό Σχολείο

Εμψύχωση: Νίκος Γκόβας

 Στόχος  Το εργαστήριο είναι εισαγωγικό στα βασικά στοιχεία του Θέατρου του Καταπιεσμένου (ΘτΚ) με βάση τις διδασκαλίες και τα γραπτά του ιδρυτή του ΑουγκούστοΜποάλ. Ταυτόχρονα θα παρουσιαστεί και η εμπειρία από την εφαρμογή των τεχνικών του ΘτΚ, κυρίως το Θέατρο Φόρουμ,  στην εκπαίδευση στην Ελλάδα, μέσα από τα προγράμματα που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση από το 2000.

Τι να φέρουμε: Το σεμινάριο είναι βιωματικό και οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα πρέπει να φέρουν κέφι για παιχνίδι και άνετα ρούχα και παπούτσια κατάλληλα για κινητικές ασκήσεις.

Οργάνωση: Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση – τοπικός σύνδεσμος Ηρακλείου-Λασιθίου

Πληροφορίες: Έλενα Φανιουδάκη τηλ 6971872687 email: faniou0@gmail.com

Ο Νίκος Γκόβας είναι παιδαγωγός θεάτρου και εκπαιδευτής ενηλίκων, με μεγάλη εμπειρία στην εμψύχωση ομάδων. Σπούδασε μαθηματικά, θέατρο και παιδαγωγικά στην Ελλάδα, στην Αγγλία και στην Αυστραλία και έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός, μουσικός, σκηνοθέτης και εμψυχωτής νεανικών θεατρικών εργαστηρίων με Δημοτικά Θέατρα, ΔΗΠΕΘΕ, Πανεπιστήμια και ανεξάρτητες ομάδες. Το 1994 ιδρύει στο Λονδίνο το TheatreLab Company (Hellenic Foundation Award 1997) και σκηνοθετεί τις παραστάσεις του μέχρι το 1998 (European Festival of Theatre in Camden London, Διεθνές Φεστιβάλ «Θεατρική Άνοιξη» στη Θεσσαλονίκη, κ.α.). Ως Υπεύθυνος Πολιτιστικών Θεμάτων στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής (1998-2014) αναπτύσσει τοπικά πολιτιστικά δίκτυα με έμφαση το θέατρο, τα οπτικοακουστικά (φωτογραφία, κινηματογράφος), τη λογοτεχνία, τα ανθρώπινα δικαιώματα κ.α. Ιδρυτής και εκδότης (2001-2021) του περιοδικού «Εκπαίδευση & Θέατρο», μέλος της Διεθνούς Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού Research in Drama Education (RiDE) (2011-2017). Ιδρυτής και πρόεδρος (1998- 2008) της επιστημονικής ένωσης «Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση». Από το 2015 συντονίζει το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα. Σκηνοθέτης και εμψυχωτής από το 2000 στο πρόγραμμα «Διαφυγές: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα- παράσταση θεάτρου φόρουμ για σχολεία για τη λήψη αποφάσεων και την πρόληψη». Εμψυχωτής στα προγράμματα εκπαίδευσης στελεχών Θεάτρου Φόρουμ.  Έχει γράψει, συγγράψει και επιμεληθεί πολλά βιβλία και άρθρα για το θέατρο στην εκπαίδευση.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

  
    

 

 

Print