2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 2/12/2017 10:00 πμ - 1:00 μμ Export event
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Θεσσαλονίκη, 2/12/2017, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Σεμινάριο εκπαιδευτικών Σ4 

 “Θέατρο Ντοκουμέντο και Συμμετοχή στα Κοινά: συνδέοντας τα ενδιαφέροντα των νέων με σύγχρονα κοινωνικά θέματα”    

2008_11_27Afisa-pagkosmia-i

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017»
Ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη

Θεσσαλονίκη, 2/12/2017

Επιμορφώτρια: Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση,  

θεατροπαιδαγωγός-Δρ Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Πανεπιστήμιο του Warwick

 

Το εργαστήριο αυτό αποτελεί ένα σημαντικό δείγμα του προγράμματος «Νέοι, Θέατρο και Ριζοσπαστική Ελπίδα: μια διαπολιτισμική έρευνα παιδαγωγικής του θεάτρου, παράστασης και ενεργού συμμετοχής στα κοινά» το οποίο συντονίζεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Τορόντο και την καθηγήτρια Kathleen Gallagher και στο οποίο συμμετέχουν πέντε χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Η Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, συνεργάτιδα του προγράμματος, παρουσιάζει ένα δείγμα των καινοτόμων θεατροπαιδαγωγικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος. Οι μέθοδοι αυτές στοχεύουν τόσο στην καταγραφή των ενδιαφερόντων των νέων όσο και στην σύνδεσή τους με το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι. Σε αυτό το πλαίσιο, το Θέατρο Ντοκουμέντο γίνεται το βασικό μέσο έκφρασης των συμμετεχόντων καθώς και παρουσίασης/παραστασιοποίησης των θεμάτων που αναδεικνύονται ως σημαντικά.

Η Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση (Δρ Εκπαιδευτικού Θεάτρου) σχεδιάζει και διεξάγει Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και συμμετέχει ως ερευνήτρια στο τετραετές, διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα "Νέοι, Θέατρο, Ριζοσπαστική Ελπίδα και Ηθικό Φαντασιακό " (Πανεπιστήμιο του Τορόντο). Τα προηγούμενα χρόνια έχει διδάξει το μάθημα ΘεατοπαιδαγωγικάΠρογράμματα στο Τμήμα Θεάτρου (Σχολή Καλών Τεχνών, ΑΠΘ) και έχει συνεργαστεί ως μέλος Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) και ως Συντονίστρια του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής με το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει επίσης συνεργασθεί με την Υπάτη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και με το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου της Αθήνας. Μέλος του ΔΣ του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2014-2017) και της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Εκπαίδευση & Θέατρο».

Τόπος: 1ο ΓΕΛ Συκεών, Θεσσαλονίκης

 

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών


Στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» και των εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print