2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/4/2020 7:30 μμ - 9:30 μμ Export event
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων - «Eκπαιδευτικές δράσεις για το προσφυγικό ζήτημα στη Χίο»

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων - «Eκπαιδευτικές δράσεις για το προσφυγικό ζήτημα στη Χίο»

Διαδικτυακά, 9/4/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), ​Ανατολή Βροχαρίδου

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

«Eκπαιδευτικές δράσεις για το προσφυγικό ζήτημα στη Χίο»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2)

Διαδικτυακά, 9/4/2020

Ώρες: 19.30 – 21.30 

Επιμορφώτρια: Ανατολή Βροχαρίδου, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Εκπαίδευσης για την Αειφορία στο 2 ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Βορείου Αιγαίου.
Συντονισμός: Νικολέτα Δημοπούλου

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.), στο πλαίσιο του προγράμματός τους «Κι αν ήσουν εσύ;» πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό σεμινάριο διάρκειας 2 ωρών με τίτλο: ««Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: Εκπαίδευση ομάδων παιδιών και εφήβων στα δικαιώματα και στη διαδικασία της διαβούλευσης».

Σύντομη περιγραφή
Με αφόρμηση τις εξελίξεις και τους τρόπους διαχείρισης των προσφυγικών ροών τους τελευταίους δύο μήνες, η εισήγηση αυτή έχει στόχο να πληροφορήσει σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στη Χίο αλλά και άλλα νησιά που βρίσκονται στην επικράτεια του 2 ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Θα ασχοληθούμε με προκλήσεις και αντιδράσεις της κοινωνίας, αλλαγές, αναβολές ή αναπροσαρμογές σε ό,τι αφορά στα προγράμματα αντίστοιχων θεματικών στο σχολείο, διαφοροποιήσεις στην προσέλευση των παιδιών-προσφύγων στα σχολεία και στη στάση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων. Πως αναδιαμορφώνονται οι ανάγκες των εκπαιδευτικών για επιμόρφωση; Δράσεις που έχουν υλοποιηθεί και σκέψεις για το μέλλον έτσι οπως αυτές διαμόρφώνονται από τις νέες συνθήκες, τους τυχόν περιορισμούς και τις νέες προκλήσεις εντός και εκτός σχολικής τάξης.

Βιογραφικά στοιχεία
Η Ανατολή Βροχαρίδου γεννήθηκε στην Κοζάνη και αποφοίτησε από το Πρότυπο Κλασσικό Λύκειο Κοζάνης.
Σπούδασε στη Σχολή Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης και στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Συνέχισε τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Φύλο, Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Έχει παρακολουθήσει, επίσης, το πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης στο Διδασκαλείο «Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Επίσης, είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Σχολής Επιστημών της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Έχει εργαστεί πολλά χρόνια ως νηπιαγωγός σε σχολεία του Ν. Αττικής και του Ν. Χίου. Στη συνέχεια εργάστηκε, ως Καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Χίου. Από το 2012 μέχρι το 2018, ήταν αποσπασμένη στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, ως υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων. Από το 2018 έως και σήμερα είναι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Εκπαίδευσης για την Αειφορία στο 2 ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Βορείου Αιγαίου.
Συμμετείχε, ως μέλος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης «Αδαμάντιος Κοραής», είναι αντιπρόεδρος του Συλλόγου
«Οι Φίλοι της Βιβλιοθήκης Κοραής» και μέχρι πρόσφατα μέλος του Δ.Σ του Ομηρείου Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Χίου. Επιπλέον, είναι συγγραφέας του παραμυθιού «Ο Βασιλιάς και το Βιβλίο-Πουλί» που αφορά παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print