2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/12/2001 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event
The art in the possible

The art in the possible

Αθήνα, 9/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, Phil Sixsmith, Ελισάβετ Τσαλίκη

2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

The art in the possible

Phil Sixsmith, εκπαιδευτικός σύμβουλος, ελεύθερος επαγγελματίας
Ελισάβετ Τσαλίκη, υπεύθυνη του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπάιδευσης Ελευθερίου - Κορδελιού
5 ώρες, Κυριακή, Αγγλικά και Ελληνικά

Συνήθως, όποτε διερευνάται μέσω του εκπαιδευτικού δράματος κάποιο περιεχόμενο σχετικό με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, συνηθίζεται να εστιάζουμε αναπόφευκτα είτε στα μεγάλου μεγέθους πλανητικά προβλήματα όπως η καταστροφή των τροπικών δασών, ή σε πιθανά τοπικά θέματα όπως η χωματερή ή η κατασκευή ενός νέου δρόμου. Μολονότι αυτή η προσέγγιση είναι σημαντική, δεν είναι ωστόσο η μόνη, ή απαραίτητα η πιο παραγωγική συνάντηση του εκπαιδευτικού δράματος με αυτό στο οποίο συχνά αναφερόμαστε ως εκπαίδευση για την αειφορία. Αυτό το εργαστήριο, που θα βασίζεται στο δράμα, θα κτίσει πάνω σε ιδέες που προκύπτουν από την Ατζέντα 21 και αυτού που θα ονομάζαμε υπεύθυνο πολίτη, για να διερευνήσει τρόπους δημιουργίας ενός μέλλοντος επιθυμητού αγκαλιάζοντας την κριτική σκέψη και το θετικό αποτέλεσμα που θα βασίζεται στην δράση. Θα είναι κατάλληλο για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται να ανακαλύψουν τα κοινά μεταξύ αυτών των δύο σημαντικών πεδίων μάθησης.

Ο Phil Sixsmith έζησε και εργάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο για πολλά χρόνια. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του εργάστηκε ως σχολικός σύμβουλος επιμορφώνοντας εκπαιδευτικούς, ήταν διευθυντής ενός κέντρου για το εκπαιδευτικό δράμα και για μικρού μεγέθους θέατρο και ήταν πρόεδρος σε επιτροπές εκ μέρους ενός περιφερειακού φορέα για τις τέχνες. Από τότε που ήρθε στην Θεσσαλονίκη παρουσιάζει σεμινάρια - εργαστήρια για εκπαιδευτικούς με την μεθοδολογία του δράματος σε όλη τη χώρα, είναι διδάσκων στο Τμήμα Θεάτρου του ΑΠΘ και συνεργάζεται συχνά με τα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ.

Η Ελισάβετ Τσαλίκη είναι βιολόγος και εργάστηκε για πολλά χρόνια στον χώρο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Η δουλειά της συμπεριλαμβάνει ανάπτυξη προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού, επιμόρφωση εκπαιδευτικών και συμμετοχή σε ερευνητικές δράσεις. Τα τελευταία χρόνια είναι υπεύθυνη του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου - Κορδελιού στην Θεσσαλονίκη.


 

Print