2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας

Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Steven Clark

«Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας»

Steven Clark, καθηγητής αγγλικής φιλολογίας και θεατρικών σπουδών, συντονιστής της Επιτροπής Προγραμμάτων του IDEA, υπεύθυνος διεθνών σχέσεων της ANRAT, Γαλλία

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Το θέατρο, όπως κάθε καλλιτεχνική γλώσσα, αναζητά την ποιητική διάσταση της κάθε γλώσσας διερευνώντας αφενός μέσα από τους χαρακτηριστικούς ήχους της, το ρυθμό και τη μουσικότητά της, τη φυσική, οργανική πλευρά της γλώσσας, αφετέρου τη φαντασιακή της διάσταση μέσα από τη δημιουργικότητα. Το θέατρο ως παραστατική τέχνη σχετίζεται άμεσα με το χώρο, την κίνηση, τη φυσική παρουσία των ηθοποιών, οι οποίοι παράγουν λόγο που απευθύνεται σε ένα κοινό. Στη διδασκαλία και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τις θεατρικές αυτές διαστάσεις, εφόσον και οι δύο διαδικασίες συνδέονται άμεσα με την επικοινωνία μέσω των αισθήσεων και των συναισθημάτων και πρέπει και στις δύο περιπτώσεις να μεταδοθεί ένα σημαντικό μήνυμα.
Το θέατρο ως παιδαγωγικό εργαλείο έχει στενή σχέση με τη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, επειδή ενθαρρύνει τα παιδιά, τους εφήβους και τους ενήλικες να διερευνήσουν το άγνωστο μέσα από την ασφάλεια του θεάτρου και της υποκριτικής.«Το θέατρο, η διδασκαλία και η εκμάθηση των ξένων γλωσσών: προσεγγίζοντας τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας» Steven Clark, καθηγητής αγγλικής φιλολογίας και θεατρικών σπουδών, συντονιστής της Επιτροπής Προγραμμάτων του IDEA, υπεύθυνος διεθνών σχέσεων της ANRAT, Γαλλία Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00 Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά) Το θέατρο, όπως κάθε καλλιτεχνική γλώσσα, αναζητά την ποιητική διάσταση της κάθε γλώσσας διερευνώντας αφενός μέσα από τους χαρακτηριστικούς ήχους της, το ρυθμό και τη μουσικότητά της, τη φυσική, οργανική πλευρά της γλώσσας, αφετέρου τη φαντασιακή της διάσταση μέσα από τη δημιουργικότητα. Το θέατρο ως παραστατική τέχνη σχετίζεται άμεσα με το χώρο, την κίνηση, τη φυσική παρουσία των ηθοποιών, οι οποίοι παράγουν λόγο που απευθύνεται σε ένα κοινό. Στη διδασκαλία και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τις θεατρικές αυτές διαστάσεις, εφόσον και οι δύο διαδικασίες συνδέονται άμεσα με την επικοινωνία μέσω των αισθήσεων και των συναισθημάτων και πρέπει και στις δύο περιπτώσεις να μεταδοθεί ένα σημαντικό μήνυμα.
Το θέατρο ως παιδαγωγικό εργαλείο έχει στενή σχέση με τη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, επειδή ενθαρρύνει τα παιδιά, τους εφήβους και τους ενήλικες να διερευνήσουν το άγνωστο μέσα από την ασφάλεια του θεάτρου και της υποκριτικής.
Χρησιμοποιώντας μια ξένη γλώσσα ως μάσκα, βιώνουν την ισχυρή επίδρασή της μέσα από το παιχνίδι και την απόλαυση της ανακάλυψης. Σε αυτό το εργαστήριο θα χρησιμοποιήσουμε θεατρικές τεχνικές για να προσεγγίσουμε τη γλώσσα μέσα από τη διερεύνηση της ταυτότητας και τη δυναμική της ομάδας (ασκήσεις ταυτότητας, ήχου και χώρου, τεχνικές κίνησης, γλωσσικά παιχνίδια και παιχνίδια έντονης συναισθηματικής κατάστασης). Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να συνδυάσουν το θέατρο και τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών.

Print