2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 4:00 μμ - 6:30 μμ Export event
TOPENG: Μπαλινέζικος παραδοσιακός χορός με μάσκες

TOPENG: Μπαλινέζικος παραδοσιακός χορός με μάσκες

Αθήνα, 13/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Marta Cotrim

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

TOPENG: Μπαλινέζικος παραδοσιακός χορός με μάσκες
Marta Cotrim, καλλιτέχνης παραστατικών τεχνών, Βραζιλία

Το Topeng είναι παραδοσιακός χορός με μάσκες που χορεύεται στις Γιορτές των Ναών (Temple Festivals) σε όλη την έκταση του Μπαλί, στην Ινδονησία. Ένας χορευτής παριστάνει πολλούς διαφορετικούς χαρακτήρες: το βασιλιά, το γέροντα, την κοκέτα, κ.λ.π. Το Topeng Pajegang είναι πολύ στυλιζαρισμένος χορός με τη συνοδεία ορχήστρας (gamelan), που σηματοδοτεί τις κινήσεις του χορευτή. Αυτός ο χορός – θέατρο συνδυάζει την ένταση, τη γλυκύτητα και το κωμικό στοιχείο και είναι πολύ δημοφιλής. Οι πιο αξιόλογοι καλλιτέχνες προσκαλούνται να δώσουν παραστάσεις και σε άλλους ναούς ως προσφορά στους θεούς, και συνήθως ανοίγουν τις Γιορταστικές Εκδηλώσεις. Δυτικοί σκηνοθέτες θεάτρου, μεταξύ άλλων ο Peter Brook, η Ariane Mnouchkine και ο Peter Hall, έχουν δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για παραδοσιακές μορφές θεάτρου, ιδιαίτερα του Ασιατικού, του Γιαπωνέζικου και του Αφρικανικού. Έχουν υιοθετήσει πολλά στοιχεία από τις μορφές αυτές είτε στην εκπαίδευση των ηθοποιών είτε ως στοιχεία αισθητικής είτε μέσα από τη χρησιμοποίηση ζωντανής μουσικής στη δουλειά τους. Το εργαστήριο αποτελείται από τρία μέρη: α) Εισαγωγή στον Πολιτισμό και τη θρησκεία του Μπαλί, β) Χορός – Θέατρο. Οι συμμετέχοντες χωρισμένοι σε μικρές ομάδες φοράνε σαρόνγκ και δοκιμάζουν τέσσερις διαφορετικούς χορούς: του νεαρού πολεμιστή (Baris), του Πρωθυπουργού Kras), του γέροντα (Tuah) , και γυναικείους χορούς, γ) Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η συγκεκριμένη παράδοση για νέες δημιουργίες; Αυτοσχεδιασμοί με μάσκες και ζωντανή μουσική.

Print