2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 2:00 μμ Export event
Xορικά του Σοφοκλή: Γέφυρες λόγου από την αρχαία ελληνική μετρική στην σύγχρονη εκφορά και ακρόαση της τραγωδίας

Xορικά του Σοφοκλή: Γέφυρες λόγου από την αρχαία ελληνική μετρική στην σύγχρονη εκφορά και ακρόαση της τραγωδίας

Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου, Γιώργος Π. Μπινιάρης, Νίκος Γκόβας

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Xορικά του Σοφοκλή: Γέφυρες λόγου από την αρχαία ελληνική μετρική στην σύγχρονη εκφορά και ακρόαση της τραγωδίας

Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου, μουσικός, Ελλάς
Γιώργος Π. Μπινιάρης, σκηνοθέτης, ηθοποιός, παιδαγωγός θεάτρου, Ελλάς
Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου, Ελλάς

Σάββατο 11.30-14.00 Ελληνικά
Με αφετηρία τη σπουδή του αρχαίου ελληνικού μέτρου σε περιεκτικά χορικά από την Αντιγόνη τού Σοφοκλή αλλά και μέσα από σύγχρονες ποιητικές μεταφράσεις των χορικών αυτών, θα προσπαθήσουμε να εμβαθύνουμε τόσο στα θεμέλια και την ουσία της αρχαίας μετρικής, όσο και στις σχέσεις μεταξύ του αρχαίου ελληνικού λόγου και της σύγχρονης εκφοράς και ακρόασής του στα νέα ελληνικά. Στο βιωματικό αυτό σεμινάριο-εργαστήριο, θα αναζητηθούν οι γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ αρχαίας ελληνικής και νέας ελληνικής γλώσσας ως προς τη μουσικότητα, το μέτρο και το ρυθμό του τραγικού λόγου και θα διερευνηθούν οι τρόποι με τους οποίους τα μουσικά αυτά στοιχεία του λόγου συμβάλλουν αφενός στην κατανόηση του εσωτερικού περιεχομένου των χορικών, αφετέρου στο σμίλεμα του περιεχομένου αυτού σε "πραγματοποιημένη" κίνηση και θεατρική δράση.


 

Print