Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

 «... εγώ είμαι Εγώ!»
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών τοπικής κοινωνίας

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες διοργανώνουν δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια και εργαστήρια, μικρής ή μεγάλης διάρκειας, για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, εμψυχωτές ομάδων, στελέχη τοπικών ανθρωπιστικών οργανώσεων και μέλη της τοπικής κοινωνίας (οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώσεις γονέων, στελέχη δημοτικών αρχών, ενώσεις εκπαιδευτικών κ.ά).

 


 


«... εγώ είμαι Εγώ!»
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων​​

Διάρκεια: 4 ώρες
Τρόπος: Διαδικτυακά ή δια ζώσης
Απευθύνεται 
σε εκπαιδευτικούς Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων Δημοτικού Σχολείου, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές.

ΣχεδιασμόςΕλπίδα Κομιανού, Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Εμψύχωση: Ελπίδα Κομιανού, Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμοπούλου, Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου και άλλοι πιστοποιημένοι θεατροπαιδαγωγοί του προγράμματος

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σεμινάριο είναι εμπνευσμένο από το κλασικό παραμύθι της Mira Lobe “Το μικρό Εγώ-είμαι-Εγώ” (μτφ: Καλαντζή-Αζίζι Αναστασία).
Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 4-10 ετών και είναι γραμμένο σε τέσσερις γλώσσες (Ελληνικά, Γερμανικά, Αραβικά, Φαρσί).
Μέσα από διάφορες περιπέτειες στο λιβάδι με τα ζώα, ένα μικρό ζωάκι με ασαφή χαρακτηριστικά, ανακαλύπτει την μοναδικότητα του εαυτού του, την αναγνωρίζει και την αποδέχεται.
Προσπαθώντας να βρει τη θέση του σε έναν κόσμο όπου όλοι έχουν τα δικά τους μοναδικά γνωρίσματα, γίνεται μαχητής της ζωής και δίνεται σε ένα παιχνίδι αυτοπραγμάτωσης. Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, μέσα από τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος και βιωματικά παιχνίδια ρόλων, να προσεγγίσουν το διαφορετικό, να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση τους και να δώσουν χώρο για «άλλο ένα ζωάκι στο λιβάδι της ζωής».

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα
Πληροφορίες: www.TheatroEdu.gr / 2106541600 / info@theatroedu.gr / humanrights@theatroedu.gr

 


 

Χρήσιμο υλικό

Το μικρό εγώ είμαι εγω

Λόμπε Μίρα

Εκδ. Τόπος

 

 

   

 

Σεμινάρια Εκπαιδευτικών - ... εγώ είμαι Εγώ!

«...εγώ είμαι Εγώ» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«...εγώ είμαι Εγώ» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 29/12/2021 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ελένη Δριβάκου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/12/2021 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event


«...εγώ είμαι Εγώ»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Διαδικτυακά, 29/12/2021

Ώρες: 17:00-21:00

Δωρεάν για εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και σε συνεργασία με το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό θεατρικό σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών με τίτλο: «...εγώ είμαι Εγώ». 

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα. 

ΣχεδιασμόςΕλπίδα Κομιανού, Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

Επιμορφώτρια: Ελένη Δριβάκου

Σύντομη περιγραφή:  
Το σεμινάριο είναι εμπνευσμένο από το κλασικό παραμύθι της Mira Lobe “Το μικρό Εγώ είμαι Εγώ” (μτφ: Καλαντζή-Αζίζι Αναστασία). Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 4-10 ετών και είναι γραμμένο σε τέσσερις γλώσσες (Ελληνικά, Γερμανικά, Αραβικά, Φαρσί). Μέσα από διάφορες περιπέτειες στο λιβάδι με τα ζώα, ένα μικρό ζωάκι με ασαφή χαρακτηριστικά, ανακαλύπτει την μοναδικότητα του εαυτού του, την αναγνωρίζει και την αποδέχεται. Προσπαθώντας να βρει τη θέση του σε έναν κόσμο όπου όλοι έχουν τα δικά τους μοναδικά γνωρίσματα, γίνεται μαχητής της ζωής και δίνεται σε ένα παιχνίδι αυτοπραγμάτωσης. Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, μέσα από τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος και βιωματικά παιχνίδια ρόλων, να προσεγγίσουν το διαφορετικό, να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση τους και να δώσουν χώρο για «άλλο ένα ζωάκι στο λιβάδι της ζωής».

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Αιτήσεις συμμετοχής: Μέσω φόρμας εγγραφής εδώ.

Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και όσοι έχουν επιλεγεί στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 100 ωρών του «κι αν ήσουν εσύ;» και στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς.
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
    • να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
    • να έχουν διασφαλίσει έναν χώρο στον οποίο θα μπορούν να συγκεντρωθούν χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους
    • να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικό Σημείωμα

Η Ελένη Δριβάκου γεννήθηκε 1 Δεκεμβρίου του 1977 στην Σπάρτη, Λακωνίας. Τον Μάιο του 2001 αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας(Κοινωνικοί Λειτουργοί) και τον Ιούνιο του 2005 απέκτησε το πτυχίο της παιδαγωγικής επιστήμης απο το ΑΠΘ. Στον ενδιάμεσο χρόνο έκανε την πρακτική της άσκηση ως κοινωνική λειτουργός στο jugend centrum BETWEEN στο Bregenz της Αυστρίας για ένα εξάμηνο. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα εργάστηκε σε κλινική λογοθεραπείας ,σε κατασκηνώσεις με παιδιά ΑΜΕΑ. Παράλληλα με τις σπουδές της στο Παιδαγωγικό ολοκλήρωσε τον Α’ και Β’ κύκλο σπουδών στο εργαστήρι Δραματικής Τέχνης ΠΑΡΑΘΛΑΣΗ επί δύο έτη και ακολούθησε κι ένας χρόνος παρακολούθησης  στο θεατρικό  εργαστήρι ΧΩΡΟΣ με τον Σίμο Κακάλα και τον Θοδωρή Οικονομίδη επίσης στη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης  . Το 2014 ξεκίνησε να φοιτεί στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο, το οποίο και έχει πλέον ολοκληρώσει . Έχει επίσης  ολοκληρώσει τον κύκλο δύο ετών της εκπαίδευσης πάνω στη μέθοδο της Δραματοθεραπείας. Για τρία χρόνια δίδασκε ελληνική γλώσσα σε αναλφάβητους Έλληνες και αλλοδαπούς κρατούμενους στα καταστήματα κράτησης, Αγροτικές και κλειστές, στην Τίρυνθα Αργολίδας και για ένα μικρό διάστημα υπηρέτησε ως ΣΕΠ στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στο Πόρτο Χέλι Αργολίδας. Το Μάιο του 2001 παρουσίασε την πτυχιακή της εργασία με θέμα: “Η Δραματική Τέχνη ως μέσο προγράμματος στην Κοινωνική εργασία με Ομάδες σε παιδιά σχολικής ηλικίας” και στο νησί των Κυθήρων, όπου εργαζόταν για επτά έτη, αποτελούσε μέλος της ομάδας οργάνωσης φεστιβάλ παραμυθιού και θεατρικών παραστάσεων με ομάδες εφήβων και παιδιών σχολικής ηλικίας. Συμμετέχει στην ερασιτεχνική-πειραματική θεατρική σκηνή του ΔΟΠΠΑΤ  Ναυπλίου και επίσης  έχει υπάρξει μέλος στην ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου του Ναυπλίου και της ομάδας εμψυχωτών-σχεδιαστών προγραμμάτων για την εκπαίδευση κοινού στο αρχαίο δράμα του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου και της ομάδας εμψυχωτών θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το τελευταίο διάστημα αποτελεί και μέλος της ομάδας επιμορφωτών/τριών για το πρόγραμμα κινηματογράφου οργανωμένο από το Φεστιβαλ κινηματογράφου Χανίων.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (2303)/Σχόλια (0)