Διεθνής Συνδιάσκεψη 2001

«Το θέατρο στην εκπαίδευση: μορφή τέχνης και εργαλείο μάθησης»

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Πρόγραμμα «Eκπαίδευση& Θέατρο»,
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων


 

Εργαστήρια Συνδιάσκεψης 2001


Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

Αθήνα, 9/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, John Somers

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/12/2001 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event


2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

John Somers, Exeter University
5 ώρες, Κυριακή, Αγγλικά με ελληνική βοήθεια

Τα προσωπικά αντικείμενα και κείμενα περικλείουν μνήμες από τους ανθρώπους που τα κατείχαν. Αυτό το εργαστήρι θα δείξει, πώς οι συνδυασμοί των δημιουργημάτων τέχνης μπορούν να κινητοποιήσουν τους συμμετέχοντες, ώστε παίρνοντας μέρος στη διαδικασία του δράματος, να εξερευνήσουν τη σχέση και τη σημασία τους. Το εργαστήρι θα αποκαλύψει ότι το Drama είναι μια διαδικασία έρευνας κατά την οποία τα κοινά αποτελέσματα γίνονται σημεία αναφοράς της έρευνας. Αν και είναι κατά βάση πρακτικό, θα διερευνήσουμε και τις υφιστάμενες θεωρίες προσπαθώντας να προετοιμάσουμε τους συμμετέχοντες, ώστε να φτιάξουν το δικό τους χρηστικό υλικό για τη διδασκαλία τους.

Ο John Somers είναι Senior lecturer στο Drama Department του Πανεπιστήμιο Exeter. Έχει ειδικευτεί στο Δράμα και στη Θεατροπαιδαγωγική (Theatre-in-Education) και πρόσφατα ολοκλήρωσε Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για τη "βία", την "αγωγή υγείας", το "ρατσισμό" και την "αυτογνωσία". Η ερευνητική του εργασία τον φέρνει να συνεργάζεται και να διδάσκει σε ανώτατα ιδρύματα πολλών χωρών όπως η Αγγλία, η Βραζιλία, η Πολωνία, η Ταϊβάν κ.α. Διευθύνει το MA in Applied Drama, τη Διεθνή Συνδιάσκεψη στο Exeter (κάθε 2 χρόνια) και εκδίδει το επιστημονικό ερευνητικό περιοδικό Research in Drama Education.


 

Print

Number of views (1451)/Σχόλια (0)