Διεθνής Συνδιάσκεψη 2003

«χτίζοντας γέφυρες»

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής
και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής


 

Εργαστήρια Συνδιάσκεψης 2003


Εξερευνώντας το σκηνικό σώμα: ακούγοντας τις μούσες!

Εξερευνώντας το σκηνικό σώμα: ακούγοντας τις μούσες!

Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Andrea Copeliovitch

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 26/1/2003 1:30 μμ Export event


3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Εξερευνώντας το σκηνικό σώμα: ακούγοντας τις μούσες!

Andrea Copeliovitch, ηθοποιός, Βραζιλία

Σάββατο 11.30-18.00 & επανάληψη Κυριακή 09.00-13.20 
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
Στο εργαστήριο αυτό θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές τελετουργικού χαρακτήρα, βραζιλιάνικοι χοροί, κίνηση, αυτοσυγκέντρωση και ασκήσεις επίγνωσης του σώματος. Ζούμε σε έναν κόσμο θορυβώδη, όπου κατακλυζόμαστε από αμέτρητες πληροφορίες τις οποίες δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε. Ο εσωτερικός μας διάλογος δεν κοπάζει ποτέ. Το αποτέλεσμα είναι να μην είμαστε πλέον σε θέση να ακούσουμε τις Μούσες. Κι οι καημένες οι Μούσες, όσο κι αν δυναμώνουν το τραγούδι τους, δεν ακούγονται. Η δουλειά του καλλιτέχνη είναι να ακούσει το τραγούδι τους και να το τραγουδήσει ο ίδιος στον κόσμο, να το κάνει Μνήμη στις καρδιές των ανθρώπων. Για να μπορέσει κανείς να ακούσει πραγματικά, όμως, πρέπει να μάθει να μένει σιωπηλός. Οι ηθοποιοί πρέπει να μάθουμε ότι πριν από το λόγο υπάρχει πάντα η σιωπή, πριν από την πράξη υπάρχει πάντα η αρχή, όπου βρισκόμαστε ακίνητοι, σιωπηλοί και ανενεργοί. Την κατάσταση αυτή τη λέμε στο θέατρο "Σημείο Μηδέν" ή "Κατάσταση Ουδετερότητας". Σκοπός του εργαστηρίου είναι να εκπαιδεύσει τον ηθοποιό να φτάσει στην "Κατάσταση Ουδετερότητας" για να αντλήσει από τον πέρα από την καθημερινότητα κόσμο και να εκφράσει την πέρα από την καθημερινότητα ενέργειά του. Ταυτόχρονα στοχεύει στη δημιουργία θεατρικής γλώσσας, λέξεων που δίνουν στο θέατρο θεατρικότητα. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στις αντιθέσεις: θηλυκό/αρσενικό, δύναμη/αδυναμία, ελαφρότητα/βαρύτητα, κλπ.


 

Print

Number of views (1472)/Σχόλια (0)