Διεθνής Συνδιάσκεψη 2003

«χτίζοντας γέφυρες»

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής
και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής


 

Εργαστήρια Συνδιάσκεψης 2003


Τα λογοτεχνικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση: χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος

Τα λογοτεχνικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση: χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Radka Mackova, Γιάννης Πουταχίδης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event


3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Τα λογοτεχνικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση: χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος

Radka Mackova, Janacek Academy of Music and Arts, Δημοκρατία της Τσεχίας
Γιάννης Πουταχίδης, Κέντρο τέχνης ΠΟΥΠΟΥΛΟ, Θεσσαλονίκη, Ελλάς

Κυριακή 09.00-13.20 
Ελληνικά & Αγγλικά
Το έναυσμα του εργαστηρίου μας είναι το λογοτεχνικό κείμενο του Ray Bradbury που ονομάζεται "All summer in a day", το οποίο προσφέρει ενδιαφέροντα θέματα για δημιουργική εργασία. Κατά την διάρκεια του εργαστηρίου προσφέρεται η δυνατότητα να εξερευνήσουμε τα θέματα: ικανότητα ανεκτικότητας, εμπάθεια και κατανόηση και σεβασμός στους άλλους. Το κείμενο μας επιτρέπει να δουλέψουμε με ασφάλεια σ’ ένα φανταστικό περιβάλλον και χαρακτήρες που όμως έχουν στενή σχέση με την καθημερινή μας πραγματικότητα. Δίνεται έμφαση στο γεγονός ότι τα παιδιά λαμβάνουν εργαλεία για να εξερευνήσουν ένα χαρακτήρα διαμέσου του παιχνιδιού ρόλων, ν’ αναπτύξουν την ικανότητα να κατονομάζουν τα αισθήματά και τη γνώμη τους και να μάθουν να σέβονται τους άλλους. Οι δάσκαλοι θα εξοικειωθούν με δημιουργικούς μεθόδους του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Forum Theatre. Το εργαστήρι στοχεύει να ενθαρρύνει και εμπνεύσει τους εκπαιδευτικούς ν’ αξιοποιήσουν τις τεχνικές του δράματος μέσα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση κατά τη διάρκεια των λογοτεχνικών, ιστορικών ή κοινωνικών μαθημάτων.


 

Print

Number of views (1294)/Σχόλια (0)