Διεθνής Συνδιάσκεψη 2004

«δημιουργικότητα και μεταμορφώσεις»

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με την οργανωτική και επιστημονική στήριξη
πολλών φορέων από την Ελλάδα και το εξωτερικό (φορείς του δημοσίου, Πανεπιστήμια, Επιστημονικές Ενώσεις,
Καλλιτεχνικοί φορείς, Επαγγελματικές Ενώσεις, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κ.α)


 

Εργαστήρια Συνδιάσκεψης 2004


Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;

Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;

Αθήνα, 14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Τριανταφυλλιά (Φυλλιώ) Νικολούδη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2004 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event


4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;
Τριανταφυλλιά (Φυλλιώ) Νικολούδη, νηπιαγωγός, συγγραφέας, δασκάλα θεάτρου

Στόχος του εργαστηρίου, είναι η επεξεργασία της "ενσυναίσθησης" (συναισθηματική τοποθέτηση του "εγώ" στη θέση του "άλλου). Θα δουλέψουμε σε μικρές ομάδες, και σε ζευγάρια. Στις μικρότερες ομάδες θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε το στόχο μας, με ερεθίσματα από εικόνες, φωτογραφίες, εφημερίδες. Στα ζευγάρια, θα βρούμε τις ομοιότητες που υπάρχουν μεταξύ των ατόμων κάθε ζευγαριού και αυτές θα γίνουν η αφορμή της συνεργασίας μας. Θα προσπαθήσουμε να έρθουμε στη συναισθηματική θέση του άλλου και να νιώσουμε πως νιώθει, όταν δεν υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας. Θα γίνουν προσπάθειες επικοινωνίας με το σώμα μας, τις εκφράσεις του προσώπου μας, με κάποιο ερέθισμα που μας ενώνει, όπως ο ήχος. Στη συνέχεια θα διαβάσουμε ένα απόσπασμα από ένα βιβλίο (Το Χαρούμενο λιβάδι), που διαπραγματεύεται την έννοια της "Ενσυναίσθησης". Μέσα από το παιχνίδι ρόλων θα προσπαθήσουμε να μπούμε στη θέση των πρωταγωνιστών της ιστορίας και να νιώσουμε πως νιώθουν. Με αφορμή την ιστορία, θα απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητά μας και θα εξακτινωθούμε και σε άλλους τομείς του Αναλυτικού Προγράμματος (Εικαστικά, Καλλιέργεια γλώσσας, Λογοτεχνία, Μαθηματικά κ.α.) Θα δούμε, πως δουλεύοντας με εναλλακτικούς τρόπους, μπορούμε να οδηγηθούμε στη μάθηση.

Print

Number of views (1185)/Σχόλια (0)