Διεθνής Συνδιάσκεψη 2004

«δημιουργικότητα και μεταμορφώσεις»

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με την οργανωτική και επιστημονική στήριξη
πολλών φορέων από την Ελλάδα και το εξωτερικό (φορείς του δημοσίου, Πανεπιστήμια, Επιστημονικές Ενώσεις,
Καλλιτεχνικοί φορείς, Επαγγελματικές Ενώσεις, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κ.α)


 

Εργαστήρια Συνδιάσκεψης 2004


O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας: Όταν ο μύθος γίνεται "σημερινός"

O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας: Όταν ο μύθος γίνεται "σημερινός"

Αθήνα, 14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Πέγκυ Στεφανίδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2004 9:00 πμ - 2:30 μμ Export event


4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας: Όταν ο μύθος γίνεται "σημερινός"
Πέγκυ Στεφανίδου, δασκάλα Eκπαιδευτικού Δράματος και Θεάτρου, υπεύθυνη επιμορφωτικών σεμιναρίων Δραματικής Tέχνης στην Eκπαίδευση και θεατρικών εργαστηρίων του Mουσείου Eλληνικής Παιδικής Tέχνης.

Aφορμή για το εργαστήριο, θα αποτελέσει ο μύθος της Θέτιδας και του ερωτευμένου Πηλέα και συγκεκριμένα οι τρομακτικές μεταμορφώσεις της Θέτιδας και η στάση του Πηλέα απέναντι σε αυτές, μέχρι τελικά να την κατακτήσει. Θα μας απασχολήσει το θέμα των "εσωτερικών"μεταμορφώσεων και αλλαγών, όχι μόνο σε σχέση με αυτόν που τις βιώνει αλλά κυρίως και σε συνδυασμό με αυτούς που βρίσκονται γύρω του, με το πώς δηλαδή μπορεί να επηρεάσει και να επηρεαστεί το κοντινό περιβάλλον. Oι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία βασιζόμενοι σε κοινούς ρόλους και θεατρικές τεχνικές, να βιώσουν το μύθο μέσα από ένα σύγχρονο πλαίσιο δράσης, να βάλουν τα δικά τους στοιχεία, να επεξεργαστούν τα νοήματα και να δώσουν τη δικές τους εκδοχές. Σκοπός είναι να αντιληφθούν, πώς μέσα από αυτή την δημιουργική διαδικασία που στηρίζεται στο Eκπαιδευτικό Δράμα, μπορούν αντίστοιχα να οδηγήσουν τα παιδιά στο να επικοινωνήσουν, να κατανοήσουν και να εμβαθύνουν. Nα τους ενθαρρύνει για μια τέτοιου είδους προσέγγιση που δεν θα εξαντλείται στο συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος αλλά θα ενεργοποιείται και σε άλλα θέματα από το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου ή από τα ενδιαφέροντα της ομάδας. Το εργαστήριο είναι ανοιχτό σε όλους τους ενδιαφερόμενους και είναι βιωματικό με θεωρητική υποστήριξη.

Print

Number of views (1112)/Σχόλια (0)