Theatro EDU

Διεθνής Συνδιάσκεψη 2018

Θέατρο και παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση

Ουτοπία ή Αναγκαιότητα;

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της επετείου των 20 χρόνων από την ίδρυσή του (1998-2018), διοργανώνει την 8η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA), Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό και άλλους επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.

Πατήστε εδώ για να μεταβείτε σε μια απλή λίστα όλων των ομιλητών και εμψυχωτών.

Ομιλητές - Εισηγητές - Εμψυχωτές

Αράπη Γλυκερία

Αράπη Γλυκερία

Υπεύθυνη στρατηγικού σχεδιασμού, παρακολούθησης & αξιολόγησης έργου και συντονίστρια προγραμμάτων στο χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών, υπεύθυνη προγραμμάτων στη δια βίου εκπαίδευση

Η Γλυκερία Αράπη είναι υπεύθυνη στρατηγικού σχεδιασμού, παρακολούθησης & αξιολόγησης έργου και συντονίστρια προγραμμάτων στο χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών, υπεύθυνη προγραμμάτων (σχεδιασμός, υλοποίηση, αξιολόγηση) στη δια βίου εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων
Έχει διανύσει παραπάνω από 20 χρόνια στον χώρο της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της παγκόσμιας ανάπτυξης, της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων, σε συνεργασία με διαφορετικούς φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών, πανεπιστημιακά ιδρύματα, εταιρείες και (δια)κρατικούς φορείς σε διεθνές και εθνικό επίπεδο.  Από το 2008 έως το 2020 εργάστηκε για την ActionAid Ελλάς ως επικεφαλής των τμημάτων Τοπικών Προγραμμάτων για ευπαθείς ομάδες, Παρακολούθησης & Αξιολόγησης Έργου, Λογοδοσίας, Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Έχει διατελέσει επικεφαλής του διεθνούς τμήματος Παρακολούθησης & Αξιολόγησης Έργου της ActionAid International. Υπήρξε Πρόεδρος της Ελληνικής Πλατφόρμας για την Ανάπτυξη και ιδρυτικό μέλος της Ώσμωσης – Κέντρο Τεχνών και Διαπολιτισμικής Αγωγής. Απόφοιτος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Ethnic & Racial Studies από το Trinity College της Ιρλανδίας.

Print