Theatro EDU

Διεθνής Συνδιάσκεψη 2018

Θέατρο και παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση

Ουτοπία ή Αναγκαιότητα;

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της επετείου των 20 χρόνων από την ίδρυσή του (1998-2018), διοργανώνει την 8η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA), Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό και άλλους επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.

Πατήστε εδώ για να μεταβείτε σε μια απλή λίστα όλων των ομιλητών και εμψυχωτών.

Ομιλητές - Εισηγητές - Εμψυχωτές

Kitchen Jennifer

Kitchen Jennifer

Υποψ. διδάκτορας Arts Education, University of Warwick, Ηνωμένο Βασίλειο

H Jennifer Kitchen είναι υποψήφια διδάκτορας στον τομέα στον τομέα Arts Education, στο Πανεπιστήμιο του Warwick, Ηνωμένο Βασίλειο. Η έρευνά της, χρηματοδοτούμενη από το Συμβούλιο Οικονομικής και Κοινωνικής Έρευνας (Economic and Social Research Council), αφορά τον τρόπο αξιοποίησης των κοινωνικοπολιτιστικών θεωριών του παιχνιδιού στη διερεύνηση των διαδικασιών, της παιδαγωγικής προσέγγισης του συνόλου (ensemble), στη διδασκαλία του Σαίξπηρ. Η έρευνά της πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το εθνικό εκπαιδευτικό φιλανθρωπικό ίδρυμα Shakespeare School Foundation. Έχει παρουσιάσει σε διεθνές επίπεδο το παραπάνω θέμα, και το 2016 συμμετείχε σε μια εκτεταμένη επίσκεψη- υποτροφία στο Emerson College της Βοστώνης των ΗΠΑ. Έχει επίσης διδάξει και αναλάβει την επίβλεψη διατριβών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA in The Advanced Teaching of Shakespeare,Warwick Business School University of Warwick, UK. Πριν από την έναρξη της διδακτορικής διατριβής της, ασχολήθηκε επαγγελματικά με το θέατρο για αρκετά χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής της σε ένα πρόγραμμα φιλοξενίας καλλιτεχνών, διάρκειας ενός έτους, με το Θέατρο Globe του Σαίξπηρ. Συνεχίζει να ασκεί το επάγγελμα σε ελεύθερη βάση σε τομείς που σχετίζονται με τον Σαίξπηρ, την αφήγηση και το θέατρο δράμα στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση.

Print