Αποτελέσματα αναζήτησης

Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου. Εκπαιδευτικό Θέατρο για την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών

Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου. Εκπαιδευτικό Θέατρο για την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών

Αθήνα, 24/11/2012, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Νάντια Τομασίδου

Event date: 11/24/2012 9:00 AM - 12:00 PM Export event

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

«Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου»

Εκπαιδευτικό Θέατρο για την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών

Νάντια Τομασίδου

Υποψήφια Διδάκτωρ στο Drama and Theatre Education, University of Warwick

Εργαστήριο 3 ωρών

Στο παρόν κλίμα της οικονομικής κρίσης, η ευημερία των παιδιών φαίνεται να απειλείται. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στην παραβίαση των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους, αλλά και στην υποβάθμιση των ευκαιριών για ευχαρίστηση, αλληλεγγύη, κοινωνικοποίηση και αυτοπεποίθηση. Σε αυτή τη ζοφερή πραγματικότητα, μπορεί το Εκπαιδευτικό Θέατρο να αποτελέσει μια δημιουργική διέξοδο για τα παιδιά και ένα μέσο για την ανάπτυξη της ευημερίας τους;

Το θεατρικό εργαστήρι απευθύνεται σε δασκάλους και εμψυχωτές θεάτρου που θέλουν να βοηθήσουν τους μαθητές τους (6-12 ετών) ως προς την ανάπτυξη της προσωπικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής τους ευημερίας (well-being). Το εργαστήρι βασίζεται στην ιστορία των Eric Maddern και Paul Hess ‘Ο βασιλιάς με τα αυτιά αλόγου’. Τα θεατρικά παιγνίδια και οι συμβάσεις που θα χρησιμοποιήσουμε μπορούν να προσαρμοστούν στην ηλικία και το μαθησιακό επίπεδο των παιδιών και στοχεύουν στην ανάπτυξη εκείνων των δεξιοτήτων των παιδιών που συντελούν στην ευημερία τους, όπως αυτές προκύπτουν από εκπαιδευτικές και κοινωνιολογικές έρευνες (Rawls, 1971; Ehrenreich, 2007; Neelands, 2008; Phillips and Taylor, 2009; Alexander et al., 2010; Winston, 2012). Κάθε θεατρική δραστηριότητα θα συνοδεύεται από επεξηγηματικά σχόλια και λεπτομερή ανάλυση των εκπαιδευτικών στόχων. Επίσης θα υποστηρίζεται από πρακτικά δεδομένα από έρευνα που διεξάγη πρόσφατα στην Κύπρο. Μερικά από τα θέματα που θα μας απασχολήσουν είναι:

  • Πώς μπορεί το Εκπαιδευτικό Θέατρο να συμβάλει στους διάφορους τομείς της ευημερίας των παιδιών, δηλαδή:

α) Στην τόνωση της αυτοπεποίθησης;

β) Στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και των δεξιοτήτων συνεργασίας;

γ) Στην καλλιέργεια δεσμών αλληλεγγύης και καλοσύνης;

δ) Στην καλλιέργεια της αυτοπειθαρχίας και στην αντιμετώπιση προβλημάτων πειθαρχίας;

ε) Στην παροχή ευκαιριών για διασκέδαση, για εκτόνωση της ενέργειας και στη μείωση του σχολικού άγχους;

  • Τι είδους ιστορίες και δραστηριότητες είναι πιο κατάλληλες στην επιτέλεση αυτών των στόχων;
  • Ποιες είναι οι δυνατότητες και οι προκλήσεις αυτής της δραματοπαιδαγωγικής προσέγγισης;

Προηγούμενη εμπειρία δεν είναι απαραίτητη.

Η Νάντια Τομασίδου κατέχει πτυχίο Επιστημών της Αγωγής (Δημοτική Εκπαίδευση) από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το 2008 αποφοίτησε από το University of Warwick στην Αγγλία και έλαβε το μεταπτυχιακό τίτλο Drama and Theatre Education με άριστα. Έχει διδάξει Εκπαιδευτικό Θέατρο σε δημοτικά σχολεία και θεατρικές ομάδες παιδιών στην Κύπρο. Έχει τελέσει ως παρουσιάστρια ενός νεανικού τηλεοπτικού προγράμματος στην Κύπρο το οποίο φιλοξένησε ρεπορτάζ για το Εκπαιδευτικό Θέατρο. Στο παρόν στάδιο είναι τελειόφοιτη διδακτορική φοιτήτρια στο τμήμα Drama and Theatre Education του University of Warwick. Τα τελευταία 3 χρόνια εργάζεται ως supportive tutor για τους φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος Drama and Theatre Education’, ενώ έχει τελέσει και ως επιτηρήτρια για τις διατριβές τους. Έχει παρουσιάσει την ερευνητική της εργασία στο ακόλουθα συνέδρια:  ‘Theatre Applications Conference’ στο Λονδίνο, Αγγλία (Απρίλιος 2010), IDEA Conference στο Belem, Βραζιλία (Ιούλιος 2010), στο Παγκύπριο Συνέδριο της ΠΟΕΔ στην Πάφο, Κύπρος (Απρίλιος 2011), στο  IDEARI Conference στο Limerick, Ιρλανδία (Ιούλιος 2012) και στο Theatre Applications Conference στο Kent, Αγγλία (Σεπτέμβριος 2012).


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2012
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Tomasidou Nandia
Print

Number of views (1004)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά