Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Θέατρο forum: διαπραγμάτευση στάσεων προς μία διαπολιτισμική αγωγή

Θέατρο forum: διαπραγμάτευση στάσεων προς μία διαπολιτισμική αγωγή

Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Γιάννα Πιτούλη

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Θέατρο forum: διαπραγμάτευση στάσεων προς μία διαπολιτισμική αγωγή

Γιάννα Πιτούλη, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, Ελλάς

Σάββατο 11.30-18.00 
Ελληνικά
Στο εργαστήρι αυτό τίθεται το θέμα της πολιτισμικής πολυμορφίας: τι μπορούμε να κάνουμε ως εκπαιδευτικοί προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα όποια προβλήματα προκύπτουν από τη ‘ συνάντηση’ αυτή; Αποδοχή του διαφορετικού, βία, ειρήνη, συνύπαρξη, ξενοφοβία κτλ είναι μερικές από τις έννοιες που προσεγγίζονται. Το εργαστήρι αποτελεί μια πρόταση-πρόσκληση: οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν τεχνικές από το Forum θεάτρου για να διαπραγματευτούν προσωπικές στάσεις, σκέψεις, προβληματισμούς. Σκοπός είναι οι τεχνικές αυτές να εξοπλίσουν και να εμπλουτίσουν την καθημερινή σχολική πράξη όταν αυτή έρχεται να ακουμπήσει τα προαναφερόμενα θέματα


 

Print