Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ

Ημερολόγιο των Σεμιναρίων "κι αν ήσουν εσύ;"

«Νοέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2024, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
3
"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

Θεσσαλονίκη, 3/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
4
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2024 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
567
89
10
«Η Τριμερής»

«Η Τριμερής»

Καλαμάτα, 10/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
11121314151617
1819
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
20212223
«Tα χέρια έχουν φωνή»

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
24
252627282930
1
«Κλικ - ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου»

«Κλικ - ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου»

Κέρκυρα, 1/12/2024,Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Κρίθαρη,
2345
«Nour: Η αξιοποίηση της κινηματογραφικής εικόνας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης»

«Nour: Η αξιοποίηση της κινηματογραφικής εικόνας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης»

Διαδικτυακά, 5/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Ιωάννης Πούλιος
67
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

ΘΗΒΑ 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
8

 

H επιμόρφωση του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
Σχολικό έτος 2024-2025

Δωρεάν συμμετοχή  


 

Όροι συμμετοχής για το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Περισσότερα εδώ...

Τίτλος επιμόρφωσης: «κι αν ήσουν εσύ; » 
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων
Σε ποιους απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε εμψυχωτές/-τριες νεανικών ομάδων.

 

Χρόνος υλοποίησης: Σχολικό έτος. Έναρξη Οκτώβριος 
Διάρκεια:  200 ώρες. Η επιμόρφωση είναι σχεδιασμένη ώστε να δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες/ουσες να επιλέγουν σε πόσα και ποια εργαστήρια, διαλέξεις κ.ά. θα πάρουν μέρος.

Αιτήσεις συμμετοχής:  Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες συμπληρώνουν Φόρμα αίτησης για κάθε εργαστήριο ή διάλεξη ή παράσταση χωριστά. Όλες οι δράσεις εμφανίζονται στο Ημερολόγιο στην Αρχική σελίδα www.TheatroEdu.gr

Μέθοδος υλοποίησης: Το επιμορφωτικό πρόγραμμα προσφέρεται συνδυαστικά διαδικτυακά (ΖΟΟΜ) και δια ζώσης σε ορισμένες πόλεις
α) Η επιμόρφωση χωρίζεται σε 2 Μέρη από 3 Ενότητες καθε μέρος (βλ αναλυτικά πιο κάτω) και περιλαμβάνει διαδικτυακά ή/και δια ζώσης βιωματικά ή συμμετοχικά εργαστήρια, διαλέξεις-συζητήσεις, παραστάσεις, συναντήσεις αλληλουποστήριξης & δικτύωσης, παρουσιάσεις & διάχυση, διαδικασία αποτίμησης εργασιών.
β) Κάθε επιμορφούμενος/επιμορφούμενη έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει το δικό του/της κύκλο επιμόρφωσης καθώς, μεσα στη σχολική χρονιά, το πρόγραμμα προσφέρει πάνω από 200 ώρες εργαστηρίων, διαλέξεων, παραστάσεων, υποστήριξης και διάχυσης. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν ποιά εργαστήρια θα παρακολουθήσουν και αν θα πάρουν μέρος σε όλες τις Ενότητες.  
γ) Για την πληρέστερη κάλυψη του περιεχομένου της επιμόρφωσης το πρόγραμμα προτείνει ελάχιστο αριθμό ωρών σε κάθε Ενότητα που οδηγεί στο "Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης"

Βεβαιώσεις-Πιστοποιητικά:
Το πρόγραμμα προσφέρει πάνω από 200 ώρες επιμόρφωσης

α) Βεβαίωση παρακολούθησης θα δοθεί σε όλους/όλες για το σύνολο των ωρών που θα έχουν παρακολουθήσει ανεξαρτήτως Ενοτήτων
β) Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης θα δοθεί σε όσους/όσες κάλυψαν τουλάχιστον το ελάχιστο προτεινόμενο αριθμό ωρών κάθε Ενότητας (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ!)

Οι Βεβαιώσεις ή τα Πιστοποιητικά θα δοθούν με τη λήξη του σχολικού έτους (Ιούλιος)


ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
Το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα με την επιστημονική στήριξη των:

  • Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΚΠΑ/Τμήμα Θεατρικών Σπουδών (Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό προγραμμα)
  • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ / Τμήμα Θεάτρου
  • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ/Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής
  • Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου/Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
  • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας/Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης

Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Όλα τα εργαστήρια είναι δωρεάν και ανοιχτά στο ευρύ κοινό  αλλά οι θέσεις είναι περιορισμένες. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες θα πρέπει να συμπληρώνουν φόρμα αίτησης για κάθε εργαστήριο χωριστά.
Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

 


 

Η Επιμόρφωση του «κι αν ήσουν εσύ;» για το σχολικό έτος 2024 - 2025

Για το σχολικό έτος 2024 - 2025 το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» συνεχίζοντας τις ανοιχτές σε όλους/όλες δράσεις του, όπως σεμινάρια μικρής ή μεγάλης διάρκειας εκπαιδευτικών, εργαστήρια σε μαθητές, δράσεις «Μαζί», εκπαίδευση στελεχών, παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού κ.ά., προτείνει και ένα ολοκληρωμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.

Στόχος είναι η πληρέστερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδιαίτερα η ενίσχυση των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να σχεδιάσουν δραστηριότητες, κύκλους μαθημάτων, εργαστήρια δεξιοτήτων ή πρότζεκτ με τους μαθητές/-τριες τους.

Σημαντικό: όλες οι δρασεις του προγράμματος είναι ανοιχτές στο ευρύ κοινό, ανεξαρτήτως αν κάποιος/κάποια ενδιαφέρεται για το Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης της  Επιμόρφωσης ή όχι.
Για όσους/όσες δεν ολοκληρώσουν τις απαιτήσεις για το "Πιστοποιητικό επιμόρφωσης" θα εκδοθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς Βεβαίωση παρακολούθησης με το σύνολο των ωρών.

 

 



Μέθοδος υλοποίησης και θεματικές ενότητες

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει εξ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση (πρώτο μέρος) και εφαρμογή (δεύτερο μέρος), ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις θα υπάρξει η δυνατότητα για δια ζώσης και μεικτή εκπαίδευση

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ - Εκπαίδευση: περιλαμβάνει σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, με κύκλους βιωματικών εργαστηρίων, διαλέξεων και διαδραστικών παραστάσεων, όπου προσεγγίζονται ζητήματα ανθρώπινων δικαιωμάτων, θέματα ρατσισμού, ζητήματα ταυτότητας και αντιμετώπισης του «άλλου», θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ζητήματα αναγκαστικού εκτοπισμού, με αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, οπτικοακουστικής παιδείας (φωτογραφία, ταινία κ.ά.), δημιουργικής γραφής και άλλων βιωματικών δραστηριοτήτων. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να παρουν μέρος σε όσα και όποια εργαστήρια, διαλέξεις ή παραστάσεις επιθυμούν, αλλά για την απόκτηση του "Πιστοποιητικού"   προτείνεται ελάχιστος αριθμός ωρών από τις Ενότητες Α’,Β’,Γ’ .

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ - Εφαρμογή: περιλαμβάνει α) εποπτεία και υποστήριξη των επιμορφούμενων κατά τη φάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης των δράσεων ή των πρότζεκτ τους μέσα από συμβουλευτικές συναντήσεις ή/και εργαστήρια με μαθητές/-τριες, β) οργάνωση εκδηλώσεων παρουσίασης των εργασιών τους σε μαθητικά φεστιβάλ ή ημέρες δράσης/διάχυσης, γ) αποτίμηση και προβολή των εργασιών (Ενότητες Δ΄,Ε’,ΣΤ΄).

Μαθησιακά αποτελέσματα και διδακτική αξιοποίηση του πλήρους επιμορφωτικού προγράμματος
Περισσότερα εδώ...

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα
«κι αν ήσουν εσύ;»
Πατήστε εδώ...

 

ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ (οι επιμορφωτές/εμψυχωτές και οι ώρες)

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
(154 ώρες)

Ενότητα Α’: Βασικές προσεγγίσεις.
Εισαγωγικά Εργαστήρια, Διαλέξεις
Συνολικά 37 ώρες
(22 ώρες συμμετοχικά εργαστήρια ή διαλέξεις & 15 ώρες ασύγχρονη)

Υποχρεωτικές ώρες για το Πιστοποιητικό: 30

Εμψυχωτές/-ριες & Εισηγητές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Γλυκερία Αράπη, Άβρα Αυδή, Νίκος Γκόβας, Πόπη Διονυσοπούλου, Χριστίνα Ζώνιου, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Λυδία Μπολάνη, Εύα Σαββοπούλου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Μελίνα Χατζηγεωργίου κ.ά.

Ενότητα Β’: Συμμετοχικές τεχνικές “συλλογικής καλλιτεχνικής αφήγησης” για σχολικά προγράμματα

Συνολικά 95 ώρες βιωματικά εργαστήρια 
τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος, θέατρο εικόνων, θέατρο φόρουμ, οπτικοακουστική εκπαίδευση, δημιουργική γραφή, ηχητικό θέατρο, κίνηση-χορός, διαπολιτισμικής εκπαίδευσης κ.ά.
Ελάχιστη παρακολούθηση για το Πιστοποιητικό: 12 ώρες με επιλογή από τα προσφερόμενα εργαστήρια

Εμψυχωτές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Άβρα Αυδή, Γλυκερία Αράπη, Νίκος Γκόβας, Άλκηστις Βασιλάκου, Ελένη Δριβάκου, Γιούλη Δούβου, Χριστίνα Ζώνιου, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Χριστίνα Κρίθαρη, Ιωάννα Λιούτσια, Βασιλένα Μητσιάδη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Αγλαϊα Νάκα, Σόνια Ντόβα, Όλγα Ορφανίδου, Γιάννης Πούλιος, Χρήστος Ραχιώτης, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.

  • Εργαστήριο Β1: «Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου» (6 ώρες) (Χριστίνα Κρίθαρη, Αντονέλα Χήρα, Θάνος Φλούλης) 

  • Εργαστήριο Β2: «Flashbacks» (6 ώρες) ((Χριστίνα Κρίθαρη, Αντονέλα Χήρα, Γιάννης Φλούλης)

  • Εργαστήριο Β3: «Ειδήσεις... αλλιώς» (3,5 ώρες) (Γιάννης Πούλιος)

  • Εργαστήριο Β4: «Νουρ» (3,5 ώρες) (Γιάννης Πούλιος)

  • Εργαστήριο Β5: «Με λογισμό και μ’ όνειρο» (4 ώρες) (Γιούλη Δούβου)

  • Εργαστήριο Β6: «Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» (4 ώρες) (Κατερίνα Αλεξιάδη)

  • Εργαστήριο Β7: «Αναζητώντας τη δική μου φωνή» (3 ώρες) (Άβρα Αυδή)

  • Εργαστήριο Β8: «Το όνομά μου είναι... δικό μου» (4 ώρες) (Αντιγόνη Τσαρμποπούλου)

  • Εργαστήριο Β9: «...εγώ είμαι εγώ» (4 ώρες) (Αντιγόνη Τσαρμποπούλου)

  • Εργαστήριο Β10: «Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα» (4 ώρες) (Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Ειρήνη Μαρνά)

  • Εργαστήριο Β11: «Κινώντας το Νομαδικό Σώμα» (4 ώρες) (Σόνια Ντόβα)

  • Εργαστήριο Β12: «Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο» (6 ώρες) (Τζωρτζίνα Κακουδάκη)

  • Εργαστήριο Β13: «Ο ήχος της πέτρας» (3 ώρες) (Ιωάννα Λούτσια)

  • Εργαστήριο Β14: «Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» (4 ώρες) (Γιώργος Μόσχος, Όλγα Ορφανίδου)

  • Εργαστήριο Β15: «Πες το δυναμικά με εικόνες! – προσωπικές ιστορίες, ντοκουμέντα» (6 ώρες) (Νίκος Γκόβας)

  • Εργαστήριο Β16: «World cinema. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση - οι συγκλονιστικοί άλλοι - μέσα από την γενναιοδωρία της κινηματογραφικής οθόνης» (6 ώρες) (Τζωρτζίνα Κακουδάκη)

Εργαστήριο Β17: "Το Σκληρό Καρύδι" (4 ώρες) (Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

Εργαστήριο Β18: "Το σώμα αφηγείται (ή Δεν είναι Τραγωδία)" (6 ώρες) Ιωάννα Μήτσικα

Εργαστήριο Β19: "Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα" (4 ώρες) Γιούλη Δούβου

Εργαστήριο Β20: "Τα χέρια" (4 ώρες" (Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης)

Εργαστήριο Β21: "Καλώς ήρθες παράΞΕΝΕ στον τόπο μας" (3 ώρες, Αγλαϊα Νάκα, Χρήστος Ραχιώτης)

Εργαστήριο Β22: "Τεχνικές αφήγησης μέσω της φωτογραφίας" (3 ώρες) (Μαρία Λεωνίδα)

Ενότητα Γ’: Ευαισθητοποίηση – Ενημέρωση

Συνολικά 22 ώρες
(8 ώρες διαδραστικές παραστάσεις & 14 ώρες διαλέξεις-συζητήσεις)
Ελάχιστη παρακολούθηση για το Πιστοποιητικό: 8 ώρες από τις προσφερόμενες παραστάσεις ή διαλέξεις

Εμψυχωτές/-ριες στις παραστάσεις Φόρουμ
Γιώργος Μπεκιάρης, Χριστίνα Κρίθαρη, Χριστίνα Ζώνιου. Παίζουν: Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Ευγενία Ζάγουρα, Βασίλης Κλησιάρης, Βασιλένα Μητσιάδη, Αγλαΐα Νάκα, Διονύσης Παύλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.
Εισηγητές/-τριες σε διαλέξεις-συζητήσεις:
Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Γλυκερία Αράπη, Δέσποινα Καρακατσάνη, Κλειώ Φανουράκη, Αντώνης Λενακάκης, Κώστας Μάγος, Κωστής Παπαϊωάννου, Γαρυφαλλιά Αναστασοπούλου, Άννα Φραγκουδάκη,  κ.ά.

Γ01: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας» (2,5 ώρες)

Γ02: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» (2,5 ώρες)

Γ03: Βιωματικό παιχνίδι ρόλων & προσομοίωσης «Τα περάσματα» (2 ώρες) + "Ζωντανή βιβλιοθήκη" (1 ώρα)


Διαλέξεις-Συζητήσεις (καλεσμένοι εισηγητές)
Στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

Ανθρώπινα δικαιώματα και αντιρατσιστική εκπαίδευση 

Ρατσισμός, ξενοφοβία 

Διαστάσεις του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

(50 ώρες)

Ενότητα Δ’
Α) Σχεδιασμός - Εφαρμογή & Β) Εποπτεία- Υποστήριξη 
Συνολικά 30 ώρες

Από πιστοποιημένους εμψυχωτές/-ριες και συντονιστές/-ριες του Προγράμματος

  • Α) Σχεδιασμός εφαρμογών - εφαρμογή σε σχολείο ή ομάδα και προετοιμασία για τελική παρουσίαση (20 ώρες)
  • Β) Εποπτεία - υποστήριξη - συμβουλευτική ή/και εργαστήρια σε μαθητές (10 ώρες σε 5 μηνιαίες διωρες συναντήσεις)

Ενότητα Ε’: Παρουσίαση - Διάχυση  
Συνολικά 12 ώρες
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Παρουσίαση σε Μαθητικό Φεστιβάλ 
ή Ημέρα Δράσης

Ενότητα ΣΤ’: Αποτίμηση - Τεκμηρίωση - Έκθεση
Συνολικά 8 ώρες
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Αποτίμηση, τεκμηρίωση, έκθεση

 

 

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Α’

«κι αν ήσουν εσύ;» - «Εγώ κι άλλος…»

Αμφιλοχία, 24/11/2024, Σεμιναριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Β’

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης

«κι αν ήσουν εσύ;» - «Τα χέρια έχουν φωνή»

Αμφιλοχία, 24/11/2024, Σεμιναριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

Λάρισα 30/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας

«Κλικ - ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου»

Κέρκυρα, 1/12/2024,Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Κρίθαρη,

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

ΘΗΒΑ 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
12

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Γ’

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600 / www.TheatroEdu.gr


 

Πατήστε παρακάτω για αναλυτική περιγραφή κάθε εργαστηρίου και λοιπών δράσεων που εντάσσονται στην επιμόρφωση 

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Μονόλογοι σε καραντίνα - Αναζητώντας τη δική μου φωνή

Το όνομά μου είναι... δικό μου

Να τους πάρετε στα σπίτια σας...

Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα

Εγώ και ο άλλος…

Ειδήσεις... αλλιώς

... εγώ είμαι Εγώ

Μπλοκάρουμε το ρατσισμό στο σχολείο

Περάσματα

World cinema

Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου

Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο

Κινώντας το Νομαδικό Σώμα

Ο ήχος της πέτρας

Πες το δυναμικά με εικόνες!

Η Τριμερής!

Με λογισμό και μ’ όνειρο

Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος

Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας

Πατάμε γερά!