Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/12/2001 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Θεατρικο παιχνίδι και θέατρο: η θέση του ατόμου μέσα στην ομάδα - η επικοινωνία με τους άλλους - οι διαφορές

Θεατρικο παιχνίδι και θέατρο: η θέση του ατόμου μέσα στην ομάδα - η επικοινωνία με τους άλλους - οι διαφορές

Αθήνα, 9/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, Christiane Page, Αντιγόνη Μώρου

2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Θεατρικο παιχνίδι και θέατρο: η θέση του ατόμου μέσα στην ομάδα - η επικοινωνία με τους άλλους - οι διαφορές

Christiane Page, καθηγήτρια πρακτικής θεάτρου στα Πανεπιστήμια Artois d' Arras και Paris III (Sorbonne), εμψυχώτρια εργαστηρίων, ηθοποιός
Αντιγόνη Μώρου, καθηγήτρια φιλολογίας και θεάτρου
5 ώρες, Κυριακή, Γαλλικά-Ελληνικά

Το θεατρικό παιχνίδι και ο αυτοσχεδιασμός οδηγεί τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν μια καινούργια και ενεργητική σχέση με τους άλλους. Τους προκαλεί να δοκιμάσουν νέες συμπεριφορές, να πάρουν το ρίσκο να "διαπεραστούν" απ' τους άλλους, να ξανοιχτούν σε άλλες θέσεις στο χώρο και να δημιουργήσουν με τον άλλο κοινές αναφορές. Με όλα αυτά που ενεργοποιεί το θεατρικό παιχνίδι παρουσιάζεται σαν μια δυνατότητα αξιοποίησης του προσώπου, σαν ο χώρος προσωπικής απελευθέρωσης της έκφρασης για τους νέους, που οδηγούνται έτσι να δημιουργήσουν με τον άλλο μια θετική σχέση ξεπερνώντας τις όποιες διαφορές ή παίζοντας μ' αυτές. Το ατελιέ αυτό χρησιμοποιεί το μοντέλο του "partenariat" (ζευγάρι παιδαγωγού/ ηθοποιού εμψυχωτή) ακολουθώντας το γαλλικό παράδειγμα διδασκαλίας θεάτρου στο σχολείο.

Η Christiane Page είναι Maitre des conferences στο Πανεπιστήμιο Paris III, όπου έκανε τη διατριβή της στο Θεατρικό Παιχνίδι και την Παιδαγωγική του Θεάτρου (1995). Διδάσκει επίσης στο Πανεπιστήμιο του Artois d' Arras και είναι μέλος του "Κέντρου Έρευνας του φανταστικού και διδακτικού". Παρεμβαίνει ως εμψυχώτρια θεάτρου σε ατελιέ επιμόρφωσης εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων. Έχει δημοσιεύσει δύο βιβλία ("Εκπαιδεύοντας με το θεατρικό παιχνίδι", Παρίσι, 1997, "Πρακτικές θεάτρου", Παρίσι, 1998), καθώς και άρθρα σχετικά με το θέμα "Εκπαίδευση και Θέατρο".

Η Αντιγόνη Μώρου είναι Πτυχιούχος ελληνικής φιλολογίας και διδάσκει σε σχολεία της Μ. Ε. από το 1982. Είναι Διδάκτωρ του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Paris III (Sorbonne), το 1990. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής και δραματικής τέχνης. Ασχολήθηκε με το θέατρο στην εκπαίδευση τόσο στο σχολείο, διδάσκοντας ως προαιρετικό μάθημα τη Θεατρική Παιδεία, όσο και με τη διδασκαλία θεάτρου στην Εξομοίωση των δασκάλων. Αποσπασμένη για τρία χρόνια στο ΥΠΕΠΘ υπήρξε μέλος της Οργανωτικής και Κριτικής Επιτροπής των Πανελληνίων Μαθητικών Αγώνων Θεάτρου. Σαν μέλος της Θεματικής Επιτροπής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ασχολήθηκε με τη σύνταξη Αναλυτικών Προγραμμάτων Θεατρικής Αγωγής. Τα τελευταία δύο χρόνια ασχολείται με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο Θέατρο.


 

Print