Πρακτικά σεμιναρίου
Άβρα Αυδή (επιμ.)
1η έκδοση: Θεσσαλονίκη 2005,
Παννελήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ISBN 960-88760-0-1
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ Γεώργιος ∆. Καρατάσιος, Περιφερειακός ∆ιευθυντής Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας
ΜΕΡΟΣ 1ο ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Εµβαδόν Κιχώτης εναντίον Σταύρου Αλεξίδη-όταν το µάθηµα γίνεται παράσταση
Ευγένιος Τριβιζάς
Το Θέατρο στο Πανεπιστήµιο και στο Σχολείο
Νικηφόρος Παπανδρέου
Η θεατρικότητα της σχολικής αίθουσας
Απόστολος-Φωκίων Βέττας
ΣΕΛΜΕ: Θεατρική Παιδεία (1983-1989). Μιλούν τα κείµενα
Χρίστος Λ. Τσολάκης
Αισθητική ευφυΐα και εργαλεία σκέψης: ο ρόλος του θεάτρου
Περσεφόνη Αγραφιώτου
Το Ίδιον Άλλο
Απόστολος Αποστολίδης
Το ∆ίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση ως βήµα διαλόγου για εκπαιδευτικούς
Νίκος Γκόβας
Η διδασκαλία του Εκπαιδευτικού ∆ράµατος στο Τµήµα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Θεωρία και πράξη
Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Η διερεύνηση της διαφορετικότητας µέσω του Εκπαιδευτικού ∆ράµατος
Μαρία Αντιβάση, Ματίνα Λυσικάτου
Το Εκπαιδευτικό ∆ράµα ως µέσο µουσειακής αγωγής
Καλλιόπη Φύκαρη, Ειρήνη Ζώη
«Μυρωδιά από Κακάο», ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραµµα για το δηµοτικό σχολείο
Περσεφόνη Σέξτου
ΜΕΡΟΣ 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Η Αλίκη στο θαυµαστό κόσµο της εφηβείας
Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
∆ραµατοποίηση ή εικονογράφηση;
Νίκος Γκόβας
Βασικές αρχές της υποκριτικής (σύστηµα Στανισλάβσκι).
Πρακτικές ασκήσεις µε αφορµή την «Τραπεζαρία» του Α. Ρ. Γκέρνυ
Παύλος ∆ανελάτος
Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής µε αφορµή τους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη
Μαργαρίτα Μάντακα
Αρχαίος µύθος-∆ηµοτικό τραγούδι-Σύγχρονη ποίηση
Γιώργος Μπινιάρης
Ευριπίδη, «Ελένη» - µια διδακτική πρόταση
Αλεξάνδρα Μυλωνά
Τα λογοτεχνικά θέµατα στην πολυπολιτισµική εκπαίδευση χρησιµοποιώντας τις µεθόδους του ∆ράµατος. Θέατρο των Καταπιεσµένων, Forum Theatre(A.Boal)
Γιάννης Πουταχίδης
Οµαδική Θεατρική ∆ηµιουργία: σώµα, παιχνίδι, αυτοσχεδιασµός
∆ηµήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη
∆ράµα στην Εκπαίδευση µέσα από αρχαία αγγεία και αµφορείς
Περσεφόνη Σέξτου
«Απλά προσθέστε νερό» Προσέγγιση του Εκπαιδευτικού ∆ράµατος στην ανάπτυξη προγραµµάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο σχολείο
Phil Sixmith, Βέτα Τσαλίκη
Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών
Απόστολος Αποστολίδης
Η σηµασία της διαφραγµατικής αναπνοής και της άρθρωσης στην εκφορά του θεατρικού λόγου
Καίτη Χρονοπούλου
ΜΕΡΟΣ 3ο ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ