Αποτελέσματα αναζήτησης

Σχολικό Θέατρο

Σχολικό Θέατρο

Πρακτικά σεμιναρίου 
Άβρα Αυδή (επιμ.)
1η έκδοση: Θεσσαλονίκη 2005,
Παννελήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ISBN 960-88760-0-1

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ     

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ  Γεώργιος ∆. Καρατάσιος, Περιφερειακός ∆ιευθυντής Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας   

ΜΕΡΟΣ 1ο     ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

Εµβαδόν Κιχώτης εναντίον Σταύρου Αλεξίδη-όταν το µάθηµα γίνεται παράσταση         

Ευγένιος Τριβιζάς     

Το Θέατρο στο Πανεπιστήµιο και στο Σχολείο   

Νικηφόρος Παπανδρέου  

Η θεατρικότητα της σχολικής αίθουσας    

Απόστολος-Φωκίων Βέττας

ΣΕΛΜΕ: Θεατρική Παιδεία (1983-1989). Μιλούν τα κείµενα 

Χρίστος Λ. Τσολάκης

Αισθητική ευφυΐα και εργαλεία σκέψης: ο ρόλος του θεάτρου 

Περσεφόνη Αγραφιώτου

Το Ίδιον Άλλο       

Απόστολος Αποστολίδης

Το ∆ίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση ως βήµα διαλόγου για εκπαιδευτικούς      

Νίκος Γκόβας

Η διδασκαλία του Εκπαιδευτικού ∆ράµατος στο Τµήµα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Θεωρία και πράξη     

Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

Η διερεύνηση της διαφορετικότητας µέσω του Εκπαιδευτικού ∆ράµατος       

Μαρία Αντιβάση, Ματίνα Λυσικάτου

Το Εκπαιδευτικό ∆ράµα ως µέσο µουσειακής αγωγής  

Καλλιόπη Φύκαρη, Ειρήνη Ζώη

«Μυρωδιά από Κακάο», ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραµµα για το δηµοτικό σχολείο     

Περσεφόνη Σέξτου

 

ΜΕΡΟΣ 2ο   ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Η Αλίκη στο θαυµαστό κόσµο της εφηβείας     

Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

∆ραµατοποίηση ή εικονογράφηση;      

Νίκος Γκόβας

Βασικές αρχές της υποκριτικής (σύστηµα Στανισλάβσκι).

Πρακτικές ασκήσεις µε αφορµή την «Τραπεζαρία» του Α. Ρ. Γκέρνυ  

Παύλος ∆ανελάτος

Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής µε αφορµή τους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη        

Μαργαρίτα Μάντακα

Αρχαίος µύθος-∆ηµοτικό τραγούδι-Σύγχρονη ποίηση    

Γιώργος Μπινιάρης

Ευριπίδη, «Ελένη» - µια διδακτική πρόταση     

Αλεξάνδρα Μυλωνά

Τα λογοτεχνικά θέµατα στην πολυπολιτισµική εκπαίδευση χρησιµοποιώντας τις µεθόδους του ∆ράµατος. Θέατρο των Καταπιεσµένων, Forum Theatre(A.Boal)  

Γιάννης Πουταχίδης

Οµαδική Θεατρική ∆ηµιουργία: σώµα, παιχνίδι, αυτοσχεδιασµός

∆ηµήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη

∆ράµα στην Εκπαίδευση µέσα από αρχαία αγγεία και αµφορείς

Περσεφόνη Σέξτου

«Απλά προσθέστε νερό»      Προσέγγιση του Εκπαιδευτικού ∆ράµατος στην ανάπτυξη προγραµµάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο σχολείο   

Phil Sixmith, Βέτα Τσαλίκη

Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών 

Απόστολος Αποστολίδης

Η σηµασία της διαφραγµατικής αναπνοής και της άρθρωσης στην εκφορά του θεατρικού λόγου    

Καίτη Χρονοπούλου

 

ΜΕΡΟΣ 3ο ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ  

 

 

 

Έτος Έκδοσης2005
Print

Number of views (2558)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά