Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 21 (2020)

Τεύχος 21 (2020)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 21,  2020
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
 ISSN 1109-821X​
 
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

ΞΕΦΥΛΙΣΤΕ ΩΣ e-book ΕΔΩ

Κατεβάστε όλο το τεύχος 21 σε ένα pdf εδώ!

 

Εισαγωγή - Περιεχόμενα

Σημείωμα της Συντακτικής Επιτροπής

Θα υπάρχει πάντα διαφωνία! Θέατρο, δημοκρατία και η πιο σπουδαίότερη δεξιότητα που μπορούμε να διδάξουμε στα παιδιά μας
Brendon Burns

 "Ένας τρόπος για να τα βγάλεις πέρα με την ύπαρξη" - θέατρο και παιδαγωγική: πρωτόκολλα, τεχνικές και εμπειρία
Guido di Palma

Η αισθητική του θεάτρου του Μπρέχτ: η τέχνη της ζωής
Tim Prentki

Η Αντιγόνη στην Καλκούτα: το έργο του Σοφοκλή ως παράσταση θέατρο φόρουμ από τους Τζάνα Σανσκρίτι
Νίκος Γκόβας

Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο προώθησης και ενίσχυσης των δημοκρατικών αξιών σε εκπαιδευτικούς.
Νάντια Κατή, Αστέριος Τσιάρας

Η Δραματική Τέχνη σε χώρους εγκλεισμού: διερεύνηση αντιλήψεων των εμψυχωτών στα Καταστήματα Κράτησης Τίρυνθας και Ναυπλίου
Μάγδα Βίτσου, Άλκηστις Κοντογιάννη, Κώστας Μάγος,

Επαναπροσδιορισμός επαγγελματικής κατεύθυνσης και ανάδειξη ενδιαφερόντων καριέρας μέσω των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση σε ομάδες έγκλειστων
Αικατερίνη Δήμα, Βαλεντίνα Μιχαήλ

Η Θεατρική αγωγή ως μέσο καλλιέργειας της διερευνητικής μάθησης
Ελισσάβετ Γιαννοπούλου, Αστέριος Τσιάρας , Θεοδώρα Παπαϊωάννου

Το πρόγραμμα «Έφυγα, φεύγω, θα φύγω… ήρθα για να μείνω»: αφηγήσεις ενός παιδιού-πρόσφυγα
Δήμητρα Σωκράτους 

 

Θέατρο & πανδημία (ένθετο)
 

Να θυμόμαστε την ουσία του Θεάτρου
Robin Pascoe

Όταν τα δημόσια εκπαιδευτικά συστήματα αλλάζουν ή υπόκεινται σε περιορισμούς, πώς μπορεί το θέατρο να συνεχίσει να έχει αξία στην εκπαίδευση; «Πραγματική» και ψηφιακή θεατρική εκπαίδευση στη Γερμανία το 2020 
Joachim Reiss

«Ποίηση» και «πράξη» στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών μέσω θεάτρου σκιών: η δοκιμασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Αντιγόνη Παρούση

Μία ψηφιακή Αντιγόνη για τα αγγλικά: αξιοποιώντας το Ψηφιακό Θέατρο για τον αγγλικό γραμματισμό σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Αικατερίνη Δεληκωνσταντινίδου

Αξιοποιώντας τις παραστατικές τέχνες στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: διδακτικές προτάσεις για τα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον νομό Σερρών
Ιωάννης Πούλιος

Ποιος θα θυσιαστεί για την άρρωστη πατρίδα;
Ο Γιάννης Λεοντάρης σε συνομιλία με  τη Χριστίνα Ζώνιου

2100: Μια ιστορία για την Άσκα ή πως προβλέψαμε το μέλλον
Η Sanja Krsmanović Tasić σε συνομιλία με τη Μαίρη Καλδή

ISBN ISSN 1109-821X​
Έτος Έκδοσης2020
ΕκδότηςΠανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Print

Number of views (8797)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

Διαδικτυακά, 22/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ματίνα Γαβριήλογλου
23242526
2728293031
1
2
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 31/10-2/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά