ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητικά Καλλιτεχνικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης


Κατά το διάστημα 2015-2023 οργανώθηκαν 138 Μαθητικά Φεστιβάλ-Ημέρες Δράσεις με τη συμμετοχή 18997 μαθητών/μαθητριών, 1801 εκπαιδευτικών από 778 σχολεία σε πάνω από 25 πόλεις
 


 

 

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ-ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 2024
Δελτίο Τύπου

 
 


 

 

2022

12 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ &  6 Ημέρες Δράσης 
130 σχολεία, 2921 μαθητές-μαθήτριες, 388 εκπαιδευτικοί



 

2018

19 μαθητικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης
130 σχολεία, 18 πόλεις, 2563 μαθητές/μαθήτριες,
246 εκπαιδευτικοί, 5200 γονείς, μέλη τοπικών κοινωνιών



 

2021

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
74 σχολεία & δομές εκπαίδευσης, 1111 μαθητές/μαθήτριες, 115 εκπαιδευτικοί σε 17 πόλεις διαδικτυακά



 

2017

20 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & 17 Ημέρες Δράσης
2544 μαθητές/μαθήτριες,  170 εκπαιδευτικοί, 110 σχολεία
 



 

2020

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
19 σχολεία, 585 μαθητές/μαθήτριες, 65 εκπαιδευτικοί σε 4 πόλεις & διαδικτυακά



 

2016

Ημέρες Δράσης,
12 σχολεία, 563 μαθητές/μαθήτριες, 25 εκπαιδευτικοί

Αθήνα, Πάτρα Τρίκαλα



 

2019

22 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης,
135 σχολεία, 18 πόλεις, 4613 μαθητές/μαθήτριες, 394 εκπαιδευτικοί, 1807 γονείς



 

2015

22 Ημέρες Δράσης,
26 σχολεία,
1235 μαθητές,
55 εκπαιδευτικοί



Όλα τα ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ & ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ

Μαθητικό φεστιβάλ "κι αν ήσουν εσύ;"

Μαθητικό φεστιβάλ "κι αν ήσουν εσύ;"

Λάρισα, 12/4/2019, μαθητικό φεστιβάλ "κι αν ήσουν εσύ;"

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 12/4/2019 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event

Λάρισα, 12 Απριλίου 2019


Μαθητικό καλλιτεχνικό φεστιβάλ - «κι αν ήσουν εσύ;»

Λάρισα 12 Απριλίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ...εδώ!

Ώρες: 9:30 -12:00
Στο «ΦΡΟΥΡΙΟ» Λάρισας

155 μαθητές/τριες και 16 εκπαιδευτικοί από 6 σχολεία σε μια Ημέρα Δράσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα

Παρακολούθησαν επιπλέον 25 εκπαιδευτικοί και γονείς.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η  Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας δια του τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων, διοργάνωσαν μαθητικό θεατρικό φεστιβάλ – Ημέρα Δράσης, την Παρασκευή 12 Απριλίου, στο «Φρούριο», στις 9:30 π.μ. 
Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για ζητήματα προσφύγων «Κι αν ήσουν εσύ;».

155 μαθητές και μαθήτριες από 6 σχολεία της Λάρισας μεταξύ αυτών και παιδιά πρόσφυγες συναντήθηκαν δημιουργικά με όχημα το θέατρο και τις τέχνες για να μιλήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις, να συνδεθούν, να αλληλεπιδράσουν  πάνω σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διαφορετικότητας και ρατσισμού αξιοποιώντας τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν στα σεμινάρια και τις συναντήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της χρονιάς για το συγκεκριμένο θέμα. 

Όλα τα σχολεία συγκεντρώθηκαν στον πολυχώρο-καφετέρια «Φρούριο». Χωρισμένοι σε ομάδες ανάμεικτες απ’όλα τα σχολεία τα παιδιά με την τεχνική του World Café έπρεπε σε συγκεκριμένο χρόνο να συζητήσουν το θέμα που υπήρχε στο τραπέζι τους και στην συνέχεια να το καταγράψουν στο χαρτί του μέτρου που βρισκόταν σε κάθε τραπέζι. Οι ομάδες άλλαζαν 5 τραπέζια συνολικά με 5 διαφορετικές ερωτήσεις.

Στο δεύτερο μέρος έγιναν οι παρουσιάσεις όλων των ερωτήσεων και των προβληματισμών που έθεσαν τα παιδιά σε αυτές, τραγουδώντας, παίζοντας, ερμηνεύοντας με θεατρικές τεχνικές τα αποτελέσματα της δουλειάς τους

Οι μαθητές συνομίλησαν για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω τους που τους αφορούν, που έχουν δύναμη να αλλάξουν ως νέα γενιά.

Σ’αυτές τις 3 μαγικές ώρες οι μαθητές και οι μαθήτριες που μέχρι πριν δεν γνωρίζονταν ήρθαν κοντά, συζήτησαν, αντάλλαξαν απόψεις και γίνανε φίλοι. Παιδιά από άλλα σχολεία αλλά και παιδιά πρόσφυγες από άλλη χώρα και άλλη θρησκεία γελούσαν, μιλούσαν και επικοινωνούσαν πέρα από αυτό που έπρεπε να κάνουν πια, επικοινωνούσαν ουσιαστικά. Οι καθηγήτες κοιτώντας με χαμογελαστά μάτια δεν πίστευαν σχεδόν πόσο εύκολη τελικά ήταν η συνύπαρξη. Ο Γιώργος Μόσχος με την παρουσία του μας έδωσε μια γλυκιά ζέστη και μια τόσο θετική ενέργεια και πρόσθεσε κι άλλο στην αγάπη που πλανιόταν στον χώρο. Όλοι φύγανε με ένα τεράστιο χαμόγελο και με μια προσμονή να ξαναβρεθούνε.


Σχόλια - Εντυπώσεις

"Τι μου άρεσε; κυρία φίλους ! Κάναμε φίλους! Πολλούς και διαφορετικούς !"
Μαθήτρια Δημοτικού Σχολείου
 
"Τελικά από όπου κι αν είμαστε όλοι τα ίδια όνειρα έχουμε"
2 μαθήτριες συζητώντας πάνω απο το χαρτί του μέτρου που έγραφαν οι ομάδες τα όνειρα τους
 
"Μου άρεσε οτι υπήρξε κι ενα πρόγραμμα που είδαμε πρακτικά και όχι θεωρητικά πόσο απλό τελικά είναι να συνυπάρχουμε και να επικοινωνουμε χωρίς καν να μιλάμε ίδια γλώσσα"
Μαθήτρια Γυμνασίου
 
"Κυρία πότε θα ξαναβρεθούμε με όλα αυτά τα παιδιά ξανά; ήταν ωραία!"
Μαθήτρια Δημοτικού Σχολείου
 
"Επιτέλους κάτι που δεν είναι βαρετό και θεωρητικό!"
Μαθήτρια Γυμνασίου


Το πρόγραμμα  «Κι αν ήσουν εσύ;»

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» υλοποιείται για πέμπτη χρονιά φέτος από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. 

Συμμετέχουν τα σχολεία: - 5ο Γυμνάσιο Λάρισας, - 9ο Γυμνάσιο Λάρισας , - 10ο Γυμνάσιο Λάρισας, - 13ο Γυμνάσιο Λάρισας,  - 7ο ΕΠΑΛ Λάρισας 

Με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών: Ζωή Δεληζώνα , Βικτωρία Κανάκη, Παλαιομίχα Ρούλα , Γούλα Μαρίνα , Τερζούδη Θεοδώρα , Ζησοπούλου Κατερίνα , Νάντια Παπαδοπούλου , Κατερίνα Αργυρούλη, Σοφία Αποστολίνα, Στέργιος Ανδρέου, Δήμητρα Μπίκα , Βασιλική Γαλάτου, Σταματία Τσιλινίκου, Βασιλική Μητσάνα .

Υποστήριξη σχολείων – Συντονισμός Φεστιβάλ: Αγλαΐα Νάκα, Χριστίνα Κρίθαρη

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες σε συνεργασία με την Δευτεροβάθμια Λάρισας-Εκπαιδευτικά Θεμάτα.

Με την στήριξη: 
- Του προγράμματος ΕΣΤΙΑ που πραγματοποιείται από τον Δήμο Λαρισαίων μέσω της ΔΗΚΕΛ.
- Της Δήμητρας Μακρή , Συντονίστρια Εκπαίδευσης Αστικού Ιστού Λάρισας και Καρδίτσας.


 

Print

Number of views (1695)/Σχόλια (0)

Σχετικά έγγραφα