Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…

Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Άλκηστις Κοντογιάννη

«Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…»

Άλκηστις (Κοντογιάννη), αναπληρώτρια καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε βιωματικά και διαθεματικά τις εξελίξεις στην τεχνοβιολογία και να καλλιεργήσουμε την ηθική και βιοηθική της διάσταση σε ένα περιβάλλον αλληλεγγύης και κοινωνικής δικαιοσύνης, με άξονα το σεβασμό του ατόμου και της γνώσης, αλλά και του συναισθήματος της ευθύνης που έχει κάθε άνθρωπος για τον εαυτό του, το συνάνθρωπό του, τη ζωή και τον πλανήτη, σήμερα και στο μέλλον. Στο εργαστήριο θα επισημάνουμε περιβαλλοντικά θέματα/προβλήματα ως αποτελέσματα χειρισμών και χρήσης της τεχνοβιολογίας και την κοινωνική τους επίδραση. Με τεχνικές της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση, όπως ιδεοθύελλα, αφήγηση, θεματικά στιγμιότυπα, μονόλογος στον τοίχο, δρώμενα, προσομοιώσεις συμβουλίων και δικαστηρίων, τελετουργικά δρώμενα, συζήτηση, αναστοχασμό κ.ά., σε διάδραση με άλλες μορφές τέχνης, όπως εικαστικά και μουσική, θα στοχεύσουμε στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, την αξιολόγηση της συμπεριφοράς και το φιλοσοφικό στοχασμό.

Print