Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 16/12/2000 11:30 πμ - 2:00 μμ Export event
Η μουσική στον ευρωπαϊκό ποιητικό και θεατρικό λόγο: Ο ρόλος και η συνδρομή της στο εκπαιδευτικό θέατρο. Απλές τεχνικές σύνθεσης & μελοποίησης κειμένων στα πλαίσια του σχολείου

Η μουσική στον ευρωπαϊκό ποιητικό και θεατρικό λόγο: Ο ρόλος και η συνδρομή της στο εκπαιδευτικό θέατρο. Απλές τεχνικές σύνθεσης & μελοποίησης κειμένων στα πλαίσια του σχολείου

Αθήνα, 16/12/2000, Εργαστήριο Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2000, Σμαρώ Γρηγοριάδου

1η Διεθνής Συνδιάσκεψη
για το ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

15-16-17 Δεκεμβρίου 2000

«Αναζητώντας τη θέση του θεάτρου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση»


Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΛΟΓΟ: Ο ρόλος και η συνδρομή της στο εκπαιδευτικό θέατρο. Απλές τεχνικές σύνθεσης – μελοποίησης κειμένων στα πλαίσια του σχολείου.
Σμαρώ Γρηγοριάδου, Μουσικός

Με απλές μουσικές ασκήσεις και αυτοσχεδιασμούς θα επιχειρήσουμε τη βιωματική μας εξοικείωση με τα τρία θεμελιώδη στοιχεία της μουσικής, δηλαδή την κίνηση, το ρυθμό και τη μελωδία. Κατόπιν θα μελετήσουμε με ποια τεχνική μελοποιείται μια λέξη, ένας στίχος ή ένα ολόκληρο χορικό. Θα δούμε πώς θα επενδύαμε μουσικά ένα θεατρικό δρώμενο ή πώς θα φτάναμε ακόμα και σε μια πρωτότυπη σύνθεση μιας παράστασης στα πλαίσια του σχολείου, χωρίς εμείς ή οι μαθητές να διαθέτουμε απαραίτητα εξειδικευμένες γνώσεις ή κλίσεις.


 

Print